Gå til innhold

Æsj...er dette normalt? (utflod)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uken-halvannen har jeg plutselig fått så mye utflod. Har hatt det i hele svangerskapet forsåvidt, men i det siste har det blitt mye mer - og veldig tyntflytende....plutselig bare renner det ut liksom - tror jo nesten vannet går hver gang. Skikkelig irriterende...våkner til og med av det om nettene og bytter truseinnlegg flere ganger hver natt (og om dagen ikke minst). De siste dagene er det like mye, men litt tykkere på en måte. Uff, vet det er ekkelt....men noen som vet hva dette kan skyldes? Hadde det ikke sånn sist jeg var gravid. Det er ikke noe som svir eller klør, og det lukter ikke noenting - så det er nok ikke sopp eller noe regner jeg med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kansje du skulle ringe føden å prata med di? d var slik jeg hadde d vår vannet gikk på meg sist..rant litt da å da og jeg trodde bare d var utflod så jeg ringte inn å fikk beskjed om å komme inn å di undersøkte meg å når di dytta hodet til babyen litt så kom d masse vann ut etterpå..kan jo håpe d er slik med deg også da:) vet der vanlig med utflod på slutten men ikke sånn at du må bytte så ofte vel? uansett,lykke til:) klem

Skrevet

Det er helt normalt, og hormonellt betinget.

Bare å finne seg i det og vente til det går over..

Skrevet

Tror ikke det er vannet...er gulaktig på farge liksom...(sorry ekle detaljer)...pluss at det skal vel lukte litt som sæd...?

Da vannet mitt begynte å piple sist - var jeg i allefall ikke i tvil om hva det var....

Hodet er ikke festet enda og er visstnok høyt i bekkenet, så hvis vannet går vil det vel komme litt mer, eller...?

Skrevet

jeg synes at fostervannet lukter vagt å søtt....jeg hadde 2 foster hinner så vannet gikk i to omganger på meg :) dobbel dose liksom men,d er jo di som bare går å små lekker i løpet av en hel dag da som tror d er utflod også får di en sjekk å da har d vist deg å være vannet men,av og til er d vanskelig å si kan jeg tenke meg.tror jeg hadde ringt til en jordmor å spurt henne om hva d kunna være:)

Skrevet

RutIetutt*stormagapus*overtid

jeg har det på akkurat samme måte. og så føler jeg at jeg må på do hele tiden.

hvis du finner ut hva det er, kan du legge det i et innlegg da??

Skrevet

Fikk svar på Dib at det sikkert ikke var så lenge til fødsel...de som svarte meg der sa at sånn hadde de hatt det før fødselen begynte....så får håpe de har rett:o)

Skrevet

Takker. Håper det stemmer, for begge to!

Alle maser så fælt no... hehe

Skrevet

Ja, det er jo det artigste med å gå over termin....not;o/ Har nesten lyst å begynne å gråte når folk sier at "nå er det vel på tiden hun kommer"....jo takk gjerne....men litt vanskelig å bestemme det selv...

Skrevet

jepp, min mor sender meldinger hele tiden.. hun er i spania på ferie..

Skjønner hun er spent, for det er første barnebarn, men blir litt lei. og så får jeg meldinger av tidligere venner som ikke har snakket med meg omtrent gjennom hele svangerskapet "har vannet gått nå?"

det er jo såå gøy.

men koselig å få mld "tenker på deg, må ha lykke til" og sånne ting. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...