Gå til innhold

Æsj...er dette normalt? (utflod)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uken-halvannen har jeg plutselig fått så mye utflod. Har hatt det i hele svangerskapet forsåvidt, men i det siste har det blitt mye mer - og veldig tyntflytende....plutselig bare renner det ut liksom - tror jo nesten vannet går hver gang. Skikkelig irriterende...våkner til og med av det om nettene og bytter truseinnlegg flere ganger hver natt (og om dagen ikke minst). De siste dagene er det like mye, men litt tykkere på en måte. Uff, vet det er ekkelt....men noen som vet hva dette kan skyldes? Hadde det ikke sånn sist jeg var gravid. Det er ikke noe som svir eller klør, og det lukter ikke noenting - så det er nok ikke sopp eller noe regner jeg med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være denne slimproppen da...? (som noen ekkelt nok har klart å døpe dem)

Ellers så er det vel vanlig med mer utflod?

Eller kan det være at vannet går saaaakte men sikkert? Jeg har altså ikke peil, men setter frem forslag i løse lufta..

Skrevet

Slimproppen min gikk forrige svangerskap...og den var ikke sånn da i allefall - de var det litt blodog slim og en klump. Greit nok at det er vanlig med utflod...men så mye...? Når jeg våkner av det om nettene og må skifte innlegg...?

Tror nok ikke det er vannet, nei.

Skrevet

Hmm... nei da så :)

da vet jeg faktisk ikke mine arme råd

Skrevet

He he - nei, man kan ikke vite alt;o)

Fikk svar på Dib om at det sikkert betydde at det ikke var så lenge til fødsel...så får håpe de har rett;o)

Skrevet

akkuratt slik har jeg det også:(

er like spent hver gang jeg kjenner det "renner"...håper vi får babyene våre snart!! jeg har kun 2 dager til termin nå:)

Skrevet

Det var slik jeg hadde det sist svangersap helt mot slutten. Jeg antok at dette var slimproppen. Hvis det ikke var det så gikk aldri slimproppen hos meg:)

Varte vel i en uke og litt før fødselen var i gang.

Skrevet

har du testet mot gbs? mener ikke å skremme deg men har blitt veldig skremt skjøl (mange som ikke vet at de har det), kan jo ikke skade å sjekke det ut=)

Skrevet

Uff - tror du det kan være det?! Har ikke skjekket meg for det, nei. Oj, nå ble jeg redd her:o(

Skrevet

Kan jeg ringe føden å ta en sånn test da? Legekontoret er jo stengt i helgen og i og med at jeg hadde termin i går bør jeg jo ikke vente for lenge heller....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...