To_små_prinsesser Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har vært sykemeldt siden beg. av juni, og begynte permisjonen nå denne uka. Men jeg har bare fått det jeg skulle ha av lønn fra arb.giver, dvs. til midten av juni. Hvor blir det av sykepengene? Er det en spesiell dato da alle får?
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 det skal være den 25 hver mnd:)...jeg har ikke fått permisjonspenger og aner ikke når jeg får dem hell..vet du om barnet må bli født først??
To_små_prinsesser Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 Jeg er ikke sikker dessverre. Søkte litt sent selv, så for min del tar det vel litt tid å behandle søknaden og sånn. Rart jeg ikke har fått sykepenger da, hvis det var den 25... Hm... Irriterende.
Brenda med 2 ute Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Det skal være på konto 25 hver måned. Ring til dem og hør, NAV roter litt innimellom desverre. Har fått ringe 2 måneder på rad nå for og høre hvor pengene mine er. Første gangen var det registrert, men ingen hade trykkt på utbetalingsknappen. De måtte sjekke noen ekstra ting med legen før de ville utbetale og når det var ordnet opp i så glemte de det. Nå denne måneden ringte jeg igjen for og høre hvor pengene mine var, fikk til svar at de hade ikke kommet in noen søknad engang trots at jeg levert den personlig i skranken og sett at de stemplet den. Hrmpf! Jaja gikk ned til dem og leverte en ny og en av saksbehandlerne skjønte at jeg var riiimelig oppgitt og tok seg av meg på en gang og regisrterte og utbetalte med en gang. Kjempehyggelig fyr=) Så ring og sjekk...
To_små_prinsesser Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2007 Ja, jeg ringte nå. De hadde bare registrert den ene sykemeldingen, og ventet på noe fra legen min. Som selvfølgelig har ferie. Så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet, det er jo noe vi har nok av for tiden )
Tpop Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Her er det den 25, men jeg fårikke denne mnd da kommunene nekter å sende fra seg sykmld for hu mente at den utbetalingen som jeg skulle ha av nav ikke skal utbetales av nav før i august. Jævla merr, når nav sier neo annet. Jeg skal orden meg ei ny sykmld for hver periode dette gjelder å levere egen på nav!! For hvis kommunene er trege med å sende videre sykmld der egenmld er så får du ikke til den datoen som man skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå