*Rutletutt* Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Den siste uken-halvannen har jeg plutselig fått så mye utflod. Har hatt det i hele svangerskapet forsåvidt, men i det siste har det blitt mye mer - og veldig tyntflytende....plutselig bare renner det ut liksom - tror jo nesten vannet går hver gang. Skikkelig irriterende...våkner til og med av det om nettene og bytter truseinnlegg flere ganger hver natt (og om dagen ikke minst). De siste dagene er det like mye, men litt tykkere på en måte. Uff, vet det er ekkelt....men noen som vet hva dette kan skyldes? Hadde det ikke sånn sist jeg var gravid. Det er ikke noe som svir eller klør, og det lukter ikke noenting - så det er nok ikke sopp eller noe regner jeg med.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 høres ut som fødetiden er ganske nær For slik hadde jeg også noen en liten stund før fødsel (1 uke tror jeg det var). krysser alle fingre og tær på at i løpet av helgen er snuppa ute :-)
*Lissi* Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Slik var det når jeg skulle ha nummer tre. Holdt på i nesten to uker før fødselen startet. Får håper det skjer noe snart!!
Torpekjærringa Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Nå begynner det vettu ;o) søndag har du en liten baby i armene dine ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå