dama Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 kan virke som noen er hysterisk redde for å blande voksenbakterier og barnebakterier.. spør meg ikke hvorfor tanken har aldri streifa meg en gang
så var vi 4 Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 de første klærne til martin husker jeg at jeg vaska separat, men det var jo så mye at det fylte en hel maskin. Ellers var, som det nevnes, en diskusjon om det på bim om basselusker
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Før gullet kom til verden, så vasket jeg alle babyklærne - og det var en del, siden vi hadde arva masse - for seg selv, men det utgjorde jo fulle maskiner. Tanken om å sortere klær etter eier etter at gullet var født har ikke streifet hodet mitt engang. Jeg sorterer etter farger og temperatur.
Travelmor Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Så smått tøy at det roter seg inn i alt annet? Tror jeg kjørte barnetøyet separat med førstemann. Da har man tid og ledig vaskekapasitet:-)
smakk Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Her blir klærne ofte vasket separat av den enkle grunn at mesteparten av veslas tøy er lyst og går på 60, mens vårt er for det meste mørkt og går på 40. Da blir det bare sånn.
Benni-min Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Hehe,dette har jeg ikke tenkt på engang. Har vasket lillegutt sine klær sammen med våres klær hele tiden. Samme med kluter og håndklær vi bruker til han. De er de samme vi bruker til oss selv. Eller, han har mindre myke vaskekluter enn vi har, men vi vasker dem sammen med våre kluter.
Fraggelhysa! Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Jeg vasker som regel klærne til lillefraggel sammen med hånddukene, det er så mye lettere å hive hele maskinen i tørketrommelen etterpå istedet for å måtte sortere ut våre klær som ikke skal i tørketrommel. Og dessuten så bruker jeg senitive tøymykner på hånduker og hans klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå