Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starta en egen tråd jeg, ble så rotete

Ikke sikkert det klaffer for meg før deg. Vi brukte 5 år på å få Simen fra jeg slutta på pilla til jeg ble gravid. Derfor starter jeg så tidlig igjen. Har heller ingen vonde minner fra fødselen siden jeg fikk planlagt ks (pga seteleie og svangerskapsforgiftning). Er nå på min 1.pp, driver å temper og fører inn på fertilityfrend.com så vi finner el. Håper å bli gravid innen desember, for da starter jeg på jobb igjen. Er jo ikke så lenge siden du gifta deg, så dere har vel ikke prøvd så lenge???

Går Max i barnehage eller er du hjemme med han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får se hvem som "vinner" da, he he.

Lillegutt satt på 2.pp, denne gangen har vi prøvd siden mensen kom tilbake i november engang. Men det er laaaaaaangt unna 5 år da......huff, må være slitsomt å vente så lenge.

Har vel bare vonde minner fra selve fødselen, men kaster meg uti det fordet. Kan umulig bli verre denne gangen, og nå er jeg mer forbredt på hva som venter også.

Har desverre ikke fått barnehageplass, men krysser fingerene for at barnehagestyrer gir oss et ja når hun kommer tilbake fra ferie om noen dager. Etter at han fikk riktig diett har han blitt så energifylt og aktiv at jeg blir gal snart, he he. Og så skal det bli godt å jobbe litt igjen......men bare noen måneder forhåpentligvis da :o) Ble sykemeldt halvveis i svangerskapet pga av rovdrift på jobben sist gang.

Hmmm, i det lange løp er det ikke lenge siden jeg giftet meg, men har først bryllupsdag om en ukes tid.

Skal ikke dere slå følge snart da? Det er dyrt men utolig gøy :o)

Skrevet

Hvis vi skal gifte oss, så blir det nok noe veldig lite selskap. Jeg er mer for et bryllup hos byfogden også ta seg en tur på resturang å feire med god mat og drikke der. Men det blir nok noen år før det skjer. Trives som samboere. Vi har faktisk ikke pratet om å gitfe oss selv om vi har vært sammen i 9 år nå. Tar det som det kommer. Første prior er å bli gravid igjen.

Skrevet

He he, ja 9 år er jo iiiiingenting ennå :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...