Gå til innhold

HJEEELP, hva er dette for noe??????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våkna idag til morran av at jeg klødde litt på venstre side av magen ved trusekanten. Jeg trudde først det var en flått men det var det heldigvis ikke. Det klør ikke er nå...

Jeg prøvde og klemme på den for så ut som en kvise, men ingenting kommer ut...

Jeg har ingen mulighet til og kommme meg til legen før sambo kommer hjem. (legen min har ferie denne uka).

Her er et bilde av den mystiske klumpen :

http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/405967/offset/14

Noen som veit hva det kan være? Burde jeg kontakte legevakta når sabo kommer hjem? Og ja jeg er gravid i uke 19+1

Hadde ikke sånt noe med de to første barna mine....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg, er nok et stikk av noe slaget. Har sett sånne flekker før uten at det har vært noe spesielt

Skrevet

Ser ut som en betent svettekjertel. Det er i såfall ikke noe farlig. Det blir omtrent som en gedigen kvise. Har ei venninne som er veldig plaget med slike. Hun fikk fjernet masse kjertler i lysken, på magen og under armene.

Tror ikke det har med graviditeten og gjøre. Så lenge du ellers er i fin form, ikke har feber eller noe er det nok ikke noe krise!

Skrevet

Klegg stikkene mine ser slik ut. Tror ikke det er noe du trenger å bekymre deg over.

Skrevet

Tenkte det jeg og en kunne ikke skjønne åssen dyr som kan lage sånne stikk :P hihi

Får se det an utover dagen...

Skrevet

Puuhhh tusen takk jenter, da skal jeg prøve og ikke uroe meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...