FrkGull Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Fy for en behandling jeg og min sambo fikk på sykehuset... Er fortsatt litt i sjokk nesten jeg. Først satt vi i en halvtime og ventet, men det er jo ikke ille. Når vi omsider kom inn, ble vi tatt i mot av en lege el gyn som jeg ikke fikk tak i navnet på, var av utenlandsk opprinnelse og snakket fort. Han hadde med seg en stud tror jeg, heller ikke hun nork. Nå er ikke poenget det at de var utenlandske, men det hjalp ikke på kommunikasjonen i alle fall. Jeg kom inn, han spurte kjapt om alt var bra, og før jeg fikk svart måtte jeg nærmest løpe etter han til benken for undersøkelse. Han sattet i gang uten å si så mye, og når den sprelske babyen min kom på skjermen, var det til legen og ikke meg og sambo han forklarte fant jeg ut etter hvert. Han gjorde seg ferdig på 1-2-3 uten noe ekstra enn det nødvendige, jeg skyndte meg å spørre om kjønn med det var han ikke intr i å sjekke. Men han mumlet noe om morkaka mi, at den lå lavt eller noe, slik at jeg skal til ny UL i svskapsuke 32. han utdypte det ikke mer, og vi var så forfjamsa etter det hele at vi klarte ikke si noe særlig enn okey. Vips så var det over, fikk med to krøllete bilder som en nesten umulig å se at er er foster og skysset oss ut etter 20 min. Hadde det ikke vært for at vi var på privat UL uke 12 og fikk veldig mye god info og ble ivaretatt der, hadde jeg styrtet gråtende ut. Heldigvis så det ut til at Lille Krill har det fint, turnet og herjet fælt inne i magen! Men det er nesten så opplevelsen med undersøkelsen overskygger det at jeg har et sprell levende barn i magen. Skal ringe jordmor i dag, trenger å snakke med henne og så får vi se om det blir ny UL på et annet sykehus. Hvis ikke blir det ny tur på privat, koste hva det koste vil.
Fabelaktiv Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Fy søren så kjipt.. Håper dere får ny.. sånn skal man ikke sitte igjen etter å ha vært på ultralyd syns jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå