Mockanin Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Mine to gutter har likheter når det gjelder utseende, men når det kommer til væremåte er dem totalt forskjellig. Den eldste var rolig, rørte aldri noe. Den yngste er en kleptoman tornado. Sånn har han vært siden han begynte å komme seg rundt på gulvet på egen hånd. Spennende å se om dem blir like eller ulike etter hvert som den yngste gror til. Nå er det jo stor aldersforskjell på mine to da.. 10,5 år...
snuppedupp Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Det er 1 1/2 år mellom mine jenter og de er ulike i utseende og i væremåte. Tror nok de alltid kommer til å være det.
smakk Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har bare et barn da, men jeg og eldste søstern min (4 års forskjell) er som dag og natt, vi har vel ikke funnet noen fellesnevner ennå hehe.. Utseende, personlighet osv er så ulikt som det kan bli, vi kommer ikke spesielt godt overens heller. Men 7 år etter meg kom attpåklatten, og hun er 50/50 meg og eldstesøster. Vi kommer begge kjempegodt overens med henne, hun er liksom de beste sidene våre samlet i en ;o) Men utseendemessig er det nesten ikke til å tro at vi er i familie engang, få som tror vi er søstre..
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Har to gutter med 2 år mellom. Nå er minstemann 6 mnd og vi begynner å ane en personlighet ;-) Det virker som om han er mer av en hardhaus enn storebroren var. Eldstemann er helt lys og ganske forsiktig, mens minstemann har brunt hår og er litt mer robust. Er kanskje sånn at den minste må bli litt tøffere? Syns også det er fascinerende at de har så ulik smak i mat og at den ene knapt merket at tennene kom, mens broren sutrer 24 timer i døgnet... ;-/
Honningmelon Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har en gutt på 3,5 år, og jente på 8 mnd. De er veldig forskjellige. Jenta er mye mer aktiv en storebror, og mer "vanskelig" :-) Sutrer og styrer over tenner, noe vi ikke merket på storebror. Hun er også tøffere, og mer frempå. De er ikke spesielt like av utseende heller. Eldste er prikk lik pappaen sin, mens jenta er lik meg.
mammamamut Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Eldste er mørk, har brunt hår og brune øyne som faren, mens minste jenta er blond og har blå øyne som meg. Personligheten er helt make! Like tøffe, lekne, glade og ville begge to! De har andre likhetstrekk i ansikt å sånn, men dete r det bare vi foreldre som ser. Andre sier bare at de er totalt forskjellige siden ene er mørk og andre er lys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå