Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slimproppen gikk i 16 tida i går, men på tross av noen murringer i mage og underliv er ingen fødsel i gang. Men jeg er så urolig/spent i kroppen, det har vært et tegn på fødsel i emning de tidligere gangene.

Noen som har erfaring med at slimproppen går først?

Det gjorde den ikke hos mine to første, så jeg vet ikke hva jeg kan forvente.... 4 dager til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slimproppen min gikk også i går, i 8 tiden om morgenen, kjenner en del murringer og sammentrekninger jeg også, men ikke noen skikkelige rier....er ganske frustrerende!'

De sier at det kan gå en stund til fødselen starter, fra noen timer til noen dager....:(

en det har nå i hvertfall begynt:)

Har forresten termin i morgen

Skrevet

Slimproppen kan gå flere uker før fødsel, desverre. Men det kan jo gå fortere, hvem vet!

Skrevet

Slimproppen kan jo gå et par uker før det skjer noe mer...men kan også gå rett før...veldig forkskjellig. Sist gang gikk slimproppen min ti minutter før vannet og en time etter det satte riene inn for fullt! Lykke til:o)

Skrevet

Min gikk to dager før fødselen startet forrige gang. Så vi rker som det er veldig forskjellig fra prson til peson. Men når den går vet man ihvertfall at noe er pågang heldigvis:)

Misunner dere som den har gått på nå, jeg vil også, hehe

Skrevet

Håper i hvertfall at noe er på gang, da. Kjenner etter hvert et minste tegn nå, det stikker litt her, murrer litt der..men egentlig får jeg nok bare prøve å slappe av og så får det ta den tiden som trengs.

Lykke til,- dere andre også : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...