Gå til innhold

Tips til morsomme leker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ikke danse så mye i bryllupet, men vil ha en del annen underholdning. Er familien og 33 inviterte, barn og voksne. Dato 11 august. Skal blant annet ha teater for barna, en lek etter brudevalsen som går ut på at hvert par byr opp ny partner til hver ny sang, slik at alle til slutt er på dansegulvet. Den tror jeg blir bra.

Trenger flere tips. Noen som har vært med på noen morsomme leker som kan være passende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det ut som du har nok! La folk få tid til å prate sammen, de trenger ikke underholdes hele tiden.

Skrevet

Kanskje, men jeg vil ha noe i bakhånd.

Skrevet

Jeg haaaater sånne selkskapsleker (sorry...), mest fordi jeg hater å stå i sentrum og man ender ofte med det en gang i løpet av en sånn lek.

Men det jeg syns er morsomt kan være å ha rebus/quiz om brudeparet. Gjerne mellom kirken og middagen, så kan folk bli litt kjent og man får slått i hjel litt av denne ofte kjedelige tiden...

Bare et forslag ;)

Skrevet

åh da er jeg glad jeg ikke skal i ditt bryllup for jeg hater å danse!! Hadde blitt skikkelig sur hvis noen hadde hatt leik som tvang folk til å gjøre ting de ikke vil! Sorry, men tror mange kommer til å føle seg dum hvis dere gjennomfører det...

Skrevet

Makan til sure damer her da. Dere er ikke invitert i bryllupet mitt, og glad er jeg for det!!!

Det er bare nærmeste famile her, går helt fint med den danseleken. Ingen her som setter seg og sturer over at de må være med på noe gøy.

Er det noen som har seriøse svar å er jeg takknemlig for det.

Skrevet

Jeg synes det er noe dritt at alle skal komme med sin personlige negative mening i innlegg som kun ber om tips!! Hva med å godta at vi alle er ulike og heller komme med noe konstruktivt???

Sånn.... da fikk jeg min lille utblåsning... og så videre til saken!

- Pakkerim-leken.... En pakke settes på bordet samtidig som toastmaster/forlover leser opp vers. Eksempelvis slik:

En pakke hos fru.... har kommet hit

Hva den inneholder vet ikke vi...

Nå skal du den videre sende...

til din svigermor som gjerne på den vil klemme!

(pakken leveres til svigermor og følgende vers leses opp:

Nå har du , min Dame, pakken i din hånd

Vakkert innpakket med lekre bånd

Men la den nå vandre videre, jeg ber...

Til herren du lengst borti hjørnet ser..

Osv.... tror vi har noe slikt som 15 vers! Skaper alltid lystighet og latter når gjestene sniker seg rundt med pakken og prøver å finne noen å levere pakken til!!

Skrevet

God ide, jeg elsker å dikte.

Takk for konstruktivt sva Snulder:)

Skrevet

(Amen)

vi skal ha rebusløp med oppgaver som må løses og bilder som må taes mellom kirken og festen, dere jkan jo ha en slags Idol-boks som alle må innom i løpet av kvelden, hvor de kan synge eller snakke eller skrive eller bare være.... og vips så har dere fått en rar og fin bryllupsvideo-gave.

(det var en god ide, det skal jammen meg vi ha i det ene hjørnet!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...