Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Det er tross alt lovlig å være anonym her! Hvis det plager enkelte så innmari, så foreslår jeg at dere flytter til skravlesiden der det ikke går ann! Dere må da forstå at det er positivt at folk kan skrive inn å få hjelp uten å skulle bekymre seg over at folk kjenner en! Jeg troddde tidligere at jeg var anonym med mitt nick, helt til noen plutselig kom med opplysninger som viste at de visste hvem jeg var! Det var faktisk innmari ekkelt, og jeg fant heller aldri ut hvem det var. Hadde ikke jeg hatt muligheten til å være anonym kunne jeg aldri ha brukt forumet i det hele tatt, med mange kjente og ikke minst biomor på BIM og DIB. Også er dere så paranoide da, at hvis to anonyme er enige så tror dere med engang at det er den ene som skriver alle innleggene og støtter seg selv? det GÅR faktisk ann å opprette flere kontoer også vettu! Uansett, jeg ville bare si: Slutt og mas og hets folk som har behov for å være anonyme! Dere er vel heldige da, som slipper!
ana baroma Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Så lenge anonyme kommer med innlegg som er konstruktive, og ikke bare oppgulp om stebarn man hater osv, så er det greit for meg at man er anonym:)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Ja, det vil selvfølgelig alltid være noen som misbruker det, men noen som skriver at de HATER et barn, er jo uansett vanskelig å ta seriøst da! Om jeg av og til har kjent en følelse inni meg som sa at jeg virkelig misliker ungen, så ville jeg ikke fått meg til å si det som anonym engang!
~~DoraDora~~ Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Er enig med deg...men jeg må jo innrømme at jeg er en av de som blir veldig irritert når det er innlysende at det er den ene og samme personen som svarer. ( Ser det på skrivemåten, og på at "de" er så utrolig enige om en ting jeg aldri ville trodd noen kunne være så absolutt enige om...). Men for min del kan jeg jo bare trekke meg vekk fra de innleggene hvor det blir sånn at det bare er anonyme ( antakelig den samme flere ganger)som svarer.... Går bra det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå