Gå til innhold

Dette må da være rier?...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag tidelig av at jeg hadde så utrolig vondt i magen, det føltes nesten som om jeg var sulten, hadde luft i magen og STERKE mensensmerter og strålinger på en gang... gikk ned på kjøkkenet og spiste, det hjalp ikke.. Så nå har jeg nettopp vært og tatt meg en varm dusj, og skal ta tiden.. men det føles ikke som kynnere.. Smerten er konstant, og varer i en ca 30 - 40 sek.. den bygger seg ikke opp og slipper slik som kynnere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forresten termin i dag..

Skrevet

Skulle ikke rier også bygge seg opp i styrke eller er det jeg som surrer (igjen) ?

 

Håper du har rier da.. du får stryke deg på magen når de pågår for å hjelpe dem videre :)

 

lykke til da.. si fra før du reiser på føden :)

Skrevet

jo, de bygger seg vel for hver rie? ikke under rien? jeg vet ikke.. hehe.. men smerten er hvertfall myyye mer intens enn en vanlig kynner..

Skrevet

Høres veldig pos ut dette...

 

Ikke alltid riene tar seg opp. Men det skal skje for hver rie tror jeg...

 

Hmmm.... Tror du skal ta en tlf til føden og høre om du kan komme inn for en liten sjekk...

 

Blir spennende=o)

 

Lykke til...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...