Snøjente og lille Erik :) Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Våknet i dag tidelig av at jeg hadde så utrolig vondt i magen, det føltes nesten som om jeg var sulten, hadde luft i magen og STERKE mensensmerter og strålinger på en gang... gikk ned på kjøkkenet og spiste, det hjalp ikke.. Så nå har jeg nettopp vært og tatt meg en varm dusj, og skal ta tiden.. men det føles ikke som kynnere.. Smerten er konstant, og varer i en ca 30 - 40 sek.. den bygger seg ikke opp og slipper slik som kynnere..
Snøjente og lille Erik :) Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. juli 2007 Har forresten termin i dag..
Fabelaktiv Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Skulle ikke rier også bygge seg opp i styrke eller er det jeg som surrer (igjen) ? Håper du har rier da.. du får stryke deg på magen når de pågår for å hjelpe dem videre lykke til da.. si fra før du reiser på føden
Snøjente og lille Erik :) Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 jo, de bygger seg vel for hver rie? ikke under rien? jeg vet ikke.. hehe.. men smerten er hvertfall myyye mer intens enn en vanlig kynner..
♥Tullerusk♥ Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Høres veldig pos ut dette... Ikke alltid riene tar seg opp. Men det skal skje for hver rie tror jeg... Hmmm.... Tror du skal ta en tlf til føden og høre om du kan komme inn for en liten sjekk... Blir spennende=o) Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå