Fia tobarnsmor Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Gutten min er 6 uker snart, og sover ganske dårlig på natten. Klokka 5 pleier jeg ikke orke mer. Han ligger våken og lager de merkeligste lyder. Kremter og grynter og vrir seg. Da tar jeg han ut i stua, legger han på sofaen oppå dyna og slår på radioen. Etter å ha vært blid som en sol en liten stund, sovner han. Samme er det hvis vi sitter i sofaen og prater på dagen (jo fler, jo bedre) så sover han som en stein. Flere som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Du får ha radioen på om natten da vet du. Er vel ikke verre enn det.
snartmammapåny Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Småen roer seg og om det er litt bråk rundt han. Store selskaper med folk, om vi triller vedsidenav mye biltrafikk, om vi triller ved en bråkete elv, om kjøkkenvasken står på, ja rett og slett bråk gjør han rolig. Det siste trikset for å roe han ned har vært å sette på musikk på mobilen å legge den oppi vognen. Han kan gå fra hylskrik til dyp søvn på under 20sek. Merklig disse babyene;) Har opparbeidet meg en del "triks" etter 3mnd med et kolikkbarn som har holdt det gående hele dagen med gråt og uro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå