Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Er 29 + 1 uke på vei. Jeg har, utenom 1 heldig unntak, ikke sovet skikkelig i løpet av de siste 2 ukene. Sovner tidligs 03.00, men som oftest ligger jeg våken frem til samboer drar på jobb...da sovner jeg et par timer. Begynner å bli så frustrerende at jeg blir smågal. Bryter ikke kroppen snart sammen av mangel på søvn??? Funderer nok en god del over det som skal skje om noen uker, problemstillinger og gleder, forventninger etc...Blir at jeg sitter oppe på BiM og da blir jeg som oftest enda mer oppspilt. Flere som har det som meg....? Hva kan jeg gjøre? Har prøvd glo' varme dusjer, det pleide jeg før da jeg ikke fikk sove....virket på flekken. Hjeeeeelp...............
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 å jada, sliter med å sove jeg også gitt. særlig siste uka.. fryktelig slitsomt.. og når jeg i tillegg våkner kl fem om morningen blir dagene såå lange.. er 37+6.. sikkert en måte å innstille kroppen mentalt på at nattesøvnen vår kommer til å endres dramatisk med en liten tass i huset..hehe.. merker når jeg sover også at jeg sover lettere enn før, våkner av minste lille lyd..
Solrose ++ Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Heisann Nattesøvnen er et glemt kapittel her i gården... Er våken hele natten og sover halve dagen, døgnet er helt snudd opp ned.. Ikke fordi at jeg vil det, men fordi jeg har masse kynnere om natten, og fordi mitt lille gull har bestemt at mammas ribben er det morsomst og leke med om natten! Gleder meg til å ha kroppen min for meg selv igjen
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 ja, jeg sliter med "voksesmerter" slik jeg hadde da jeg vokste...kjennes som kramper. Ja, jeg sa til samboer her en morgen at jeg gleder meg til å få kroppen min for meg selv igjen....det holder å ha leieboer i 9 mnd gitt )
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 ja her og...sovner kansje greit,men våkner etter et par timer for å besøke toalettet....så er det gjort.da er jeg våken lenge eller sovner jeg ikke.heldigvis har sønnen min ferie fra skolen å han sover til rundt ti om morningen så etter maaangen timer uten søvn pleier jeg få en time til halvannen på morningen. jordmmor sa til meg at jeg ikke skulle spise for seint,ikke gjør husarbeid eller gå tur om kvelden...kun roe ned å ta et varmt godt bad å slappe av...det kunne hjelpe litt:).. prøvde det og det gikk fint noen dager,men så var det på an igjen..off er lei nåå trøtt....så nå ligger sønnen min og sover og jeg kunne også fått kvilt,men så kommer det en reparatør og skal se på vaskemaskinen om 30 min:(...jaja
*RutIetutt* Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Jepp...er en dag på ovetid i dag....og kan ikke huske sist jeg sov en hel natt:o( Sliter med bekkenløsning som gjør at jeg ligger og verker + er umulig å snu seg...tisser tusen ganger hver natt...blæhhh...lei nå, ja:o( I tillegg har jeg så masse mensesmertet for tiden at jeg våkner av det.
ramløsa- nok en gang Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Samme her, vondt overalt, hender riktignok at det blir en god sovenatt innimellom, men det er unntaket. Men det går jo over, får holde ut.
KS 15.08.07 Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Jepp! Og det er ille. Hadde et raseriutbrudd halv to i natt (stakkars sambo - det er jo han det går utover). Jeg sover mellom tre-fem timer om natta. Har jeg fått fem timer føler jeg meg nesten på høyden. Begynte å sove dårlig i uke 29 og tenkte at jeg kom til å bli seriøst gal, men så var det tre-fire uker hvor jeg sov bra, men denne uka har det vært på igjen. Jeg sliter med halsbarnn og at "maten står i spiserøret" selv om det kan ha gått fire timer siden jeg spiste før jeg la meg. Jeg har lurt på hvordan jeg skal orke å føde for jeg føler meg konstant trøtt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå