"husmor"med lille Nora Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 eg er vaken! hehe. sitter innpå chatten.
OnlyMe Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 Du holder jo på å bli tante også!! Spennende natt du får da:)
"husmor"med lille Nora Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 ja, kommer vertfall ikke til å få såve i natt, selv om eg er kjempe trøtt og sliten. hehe. hva gjør du oppe så seint da?
OnlyMe Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2007 Skjønner jeg godt Jeg er alltid våken på denne tiden:( Har vært det de siste ukene:( Får rett og slett ikke sove! En vilter liten krabat i magen, halsbrann så det synger etter, en samboer som snorker, en blære som ikke tåler en dråpe... Ja, det var vel hele klage listen min;) hihi Du da? Noe annet en fødsel som holder deg våken?
"husmor"med lille Nora Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 hehe. off. føler med deg. Halsbrann til tusen og x antall ganger på do! typen låg bare å klaget hvorfor eg var så giret og ikke ville sove lenger. hehe. han er heilt i koma han. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå