Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 har i dag spist 12 stk gaviscontabletter siden klokken åtte i morges, og hver gang har virkningen gått over etter fem minutter. blir helt fortvilet av denne halsbrannen... hva skjer? og hvor mange gaviscon kan man ta i løpet av et døgn?
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har nettopp funnet ut at den flytende varianten virker bedre! Verdt et forsøk, jammen ikke moro med halsbrann!
lillegull:) Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 enig, prøv den flytende.. den hjalp meg:) vondt med halsbrann.
mammamammamammamor Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 hva med nyco eller samarin ( vet ikke om en kan ta det når en er gravid eg men ) prøv rå potet, melk eller e saft is
Mammamor =) Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 heeh.. ja prøv gjerne den flytende, MEN du er flink om du får den nedenfor drøvelen... den er FORFERDELIG! =) Men så er det jo faktisk enda verre med halsbrann.. i know.. selv bruker jeg novaluizid som funker fint. enda.. før det prøvde jeg den flytende gavisconen, men fikk ikke svelgt det, bare brakk meg. håper du lykkes! =) Klem
Aylinah Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har også knaska gaviscon i flere mnd,og de sluttet brått å virke på meg...Så dro jeg på apoteket å kjøpte LINK,seriøst...Jeg trodde IKKE det var sant,dem funker ekstremt bra......som du fra 20 gaviscon daglig til 1 eller 2 link etter behov hehe...Bare prøv om annet ikke funker,jeg bytter ikke iallefall )
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 gaviscon sluttet å virke på meg også. gikk over til titralac. de funker myye bedre. og har samme smak og konsistens som fluortabl. er rett og slett gode.
Caelyn Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Det er vel og en grense for hvor mange man skal ta i døgnet da.. ? Ved gjentatt bruk av medikament så har de en tendens til å miste noe av effekten sin. Det er lurt å bytte merke hvis det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå