Gå til innhold

Gavisconen virker ikke lenger<!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i dag spist 12 stk gaviscontabletter siden klokken åtte i morges, og hver gang har virkningen gått over etter fem minutter. blir helt fortvilet av denne halsbrannen... hva skjer? og hvor mange gaviscon kan man ta i løpet av et døgn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp funnet ut at den flytende varianten virker bedre! Verdt et forsøk, jammen ikke moro med halsbrann!

Skrevet

enig, prøv den flytende.. den hjalp meg:) vondt med halsbrann.

Skrevet

hva med nyco eller samarin ( vet ikke om en kan ta det når en er gravid eg men ) prøv rå potet, melk eller e saft is

Skrevet

heeh.. ja prøv gjerne den flytende, MEN du er flink om du får den nedenfor drøvelen... den er FORFERDELIG! =) Men så er det jo faktisk enda verre med halsbrann.. i know.. selv bruker jeg novaluizid som funker fint. enda.. før det prøvde jeg den flytende gavisconen, men fikk ikke svelgt det, bare brakk meg. håper du lykkes! =)

Klem

Skrevet

Jeg har også knaska gaviscon i flere mnd,og de sluttet brått å virke på meg...Så dro jeg på apoteket å kjøpte LINK,seriøst...Jeg trodde IKKE det var sant,dem funker ekstremt bra......som du fra 20 gaviscon daglig til 1 eller 2 link etter behov hehe...Bare prøv om annet ikke funker,jeg bytter ikke iallefall :o)

Skrevet

gaviscon sluttet å virke på meg også. gikk over til titralac. de funker myye bedre. og har samme smak og konsistens som fluortabl. er rett og slett gode.

Skrevet

Det er vel og en grense for hvor mange man skal ta i døgnet da.. ?

Ved gjentatt bruk av medikament så har de en tendens til å miste noe av effekten sin. Det er lurt å bytte merke hvis det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...