Gå til innhold

Har fått så mange negative tilbakemeldinger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har skrevet en ønskeliste til bryllupet vårt, men får tilbakemeldinger på at det er for lite og at vi er for beskjedne.

Finnes faktisk noen som går sammen og spleiser og da kan en jo ønske seg litt dyrere ting.

Men vi ønsker oss ikke noe spesielt, sett bort fra soffa og seng som vi vil kjøpe selv, derfor ønsker vi oss gavekort, men det er visstnok kjipt :)

Argh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med gavekort på resturant så kan dere gå ut og kose dere og ha barnevakt, er jo viktig og ta vare på romantikken etter man er blitt gift også??

Skrevet

da vi giftet oss, sa jeg, at vi ønsket oss alt innen black design.. og der er det jo masse forskjellig, og innen forskjellige prisgrupper.. ellers hvisket mamman min i ørene til mange.. at penger er jo alltid fint å få.. slik at man kan kjøpte det man vil ;o)

Skrevet

Hva med å ønske seg kunst da? Om dere finner noe dere liker, det er jo ting som folk kan spleise på.

Skrevet

Evt så fant vi ut når vi skulle gifte oss, at en start på et "nytt liv" sammen trengte et nytt servise også, så vi ønsket oss hele rosendahl Grand Cru serien, samt bestikk. Og det fikk vi... (ønskeliste på Glassmagasinet)

Det er jo også slik at det kanskje er ting man øsker seg som man ikke vet man ønsker seg?

Kanskje det er på tide med noen nye, skikkelig gode kjøkkenkniver? Eller hva med stekepanna, hvordan står det EGENTLIG til med den? Pastakjelen? (for dere har vel det? hihi)

Fonduesettet?

Raclette?

Kjøkkenmaskin?

Kunst? (kan, dersom du liker slikt virkelig anbefale en dansk tekstilkunstner som lager helt fantastiske bilder)

Eller hva med kanskje et maleri av dere fra bryllupsdagen? Få noen til å ta et bilde og så få det malt?

Eller av barnet/barna?

Hele familien?

Lampe?

Minnealbum fra bryllupet?

Det finnes så utrolig mye rart der ute man kan ønske seg, så det er jo bare å bruke fantasien litt så kommer du sikkert på noe dere egentlig har lyst på.

Hvis ikke synes jeg faktisk det er litt trivelig når brudeparet er litt moderate jeg, og kanskje dersom man på død og liv skal kjøpe dyr gave, kan gi penger eller kjøpe flere ting. Ser egentlig ikke problemet:)

Lykke til med giftegål og gavegreier;)

Skrevet

Finservice (her kan folk velge selv om de vil gi en tallerken, eller en suppeterrin)

Mixmaster

Blender

En helgetur

Brødbakemaskin

Vinglass

Dessertskåler

Bilder/kunst

Et fint fat

Støvsuger

Hvis dere ikke ønsker dere noe, er det større fare for at dere får ting dere ikke har lyst på, og som ikke kan byttes (pluss at bytting er litt av en jobb)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...