Gå til innhold

DER dro barnefar på "Europa-tur"!

Anbefalte innlegg

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Onkelen hans skal flytte til Bulgaria, og bestemte seg derfor å kjøre hele veien ned, og da passa det bra at barnefar blei med fordi han kan bulgarsk. Så i løpet av dagen i dag (den 27. altså) skal de til Sverige, Tyskland, Tsjekkia, Østerrike og Slovakia...hvis alt går etter planene da!:P

Så tror jeg de skal innom 4 andre land også i løpet av turen...har strengt tatt gått ut av tellinga!:P Barnefar skal i alle fall være vekk i nesten 2 uker, og flyr tilbake fra Istanbul. Håper ikke snulla glømmer ham mens han er vekk...hun huska jo meg da hun kom tilbake fra sommerferien hos svigers, og jeg har jo bilder og video av barnefar på data'n!:-) Blir vanskelig å ta fysioterapien på egenhånd (snulla liker ikke å ligge stille når jeg strekker på beinet), men skal nok greie det.

Håper bare jeg ikke får skikkelig sterk BL nå, for da sliter vi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en morsom tur! Men du skal være hjemme gravid og med bekkenløsning og syk baby alene i to uker, mens han drar på ferie? Fleksibelt. Mannen skylder deg definitivt en tjeneste eller tre.

Skrevet

Bekkenløsningen varierer, og i det siste har den faktisk blitt bedre (har funnet en bra måte å ligge på om natta!), så det skal gå greit hvis ikke noe teit skjer. Nå er vi jo ikke sammen engang, men likevel stiller han opp hver dag både for meg, snulla og spira i magen, så jeg unner ham denne turen!:-)

(Dessuten har mamma'n min ferie første uka i august i tilfelle jeg trenger hjelp!:P)

Skrevet

Håper du har noen som kan avlaste deg litt da: ) Men sikkert spennende tur for han da: )

Skrevet

Ja, det hjelper vel med en bestemor i reserve. =)

At han skal stille opp for unge og kommende unge synes jeg er en selvfølge, men det er klart, om dere ikke er sammen og han gjør tjenester for deg er det vel fair.

Skrevet

Haha..fikk melding fra ham i dag. Båten til Tyskland gikk kl 8, og de var ombord 7:59, så det var så vidt de rakk det!:P Antar at de er rundt Praha nå...skulle ønske de hadde sånn trackingutstyr i bilen slik at jeg og snulla kunne følge med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...