Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Heisann! I går natt våknet jeg rundt 05 tiden med press under ribbena, noe som gjorde det ganske vondt å ligge. Jeg var nødt å stå opp å ta meg et glass vann, etter ca 40 min med vanskeligheter med å puste, og trykk mot lungene var jeg som normal. Har ikke kjent noe press etter dette, men er fortsatt l|itt urolig. Jeg jobber på et sykehjem , spurte en av sykepleierne hva hun trodde det kunne være, da svarte hun at det mest sannsynlig bare var livmoren som presset opp innvollene - at det er derfor jeg fikk litt press oppover. Men jeg synes det er litt rart i og med jeg bare er 19 uker på vei..hvis jeg fikk vondt i natt etter bare 19 uker i svangerskap, hvordan i huleste skal det gå når man er 40 uker??? Noen som har erfaring med dette? eller vet hva det kan være? Skal ringe legen i morgen for å høre, men håper noen her inne kanskje kan gi meg et muligens svar slik at jeg får sove i natt.
Skurvelurven Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har pusteproblemer nesten hver kveld/natt. Magen min er veldig "høyt oppe" så det er nok bare vesla som presser mot lungene. Sliter også med halsbrann og sure oppstøt hver kveld, så det er nok en sammenheng. Det blir nok bare verre og verre, men jeg synes det er verst når jeg sitter og når jeg er tett i nesa.
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Du kan trøste deg med at magen i alle fall synker de siste ukene, så du slipper å ha puppene oppunder haka helt på slutten....hehe. Mener det er i uke 36 den er på det øverste, og så begynner den å synke. Kan ikke svare deg på hvorfor du fikk pusteproblemer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå