Gjest Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 hei,hei.. når skal du ha KS?? nærmer seg vel nå??
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Heia=) Nei, gjør nok ikke det du... Var på kontroll i uke 32, og skulle jo få dato, men i stedenfor fikk vi beskjeden om at morkaken hadde flyttet seg=S Litt av et sjokk!!! Hihi Men nå ser vi positivt på vaginal fødsel... Tok bare litt tid å "snu-om" Var ikke helt lett etter så mange mnd å finne positive ting om ks da... Så vi bare gleder oss, og håper det ikke blir FOR lenge til Skulle jo egentlig hatt lillejenten her hos oss denne uken =p Merkelig å tenke på!
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 ohh...såpass ja:) men alt i alt er jo det bra da...å få føde vaginalt. hun kommer når hun kommer..hehe;)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Ja, litt av en beskjed vi fikk =p hehe Nå får vi oppleve det vi også, så vet vi hva vi går til neste gang;) Skal bli godt å komme seg fort hjem etterpå og...nå slipper vi jo å ligge der så lenge;) Hvordan går det med deg da?
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 nei ikke akkurat veldig givende å ligge der oppe så lenge...jeg vet hva jeg snakker om:p joda..går bra med meg..fikk guttene hjem igår..etter 2.5 uke på ferie med faren...sååååå deilig å ha de hjemme igjen..endelig liv i huset igjen..hehe;)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Godt å høre=) Alt positivt om vanlig fødsel er musikk for oss nå! hehe Vi håper det går så fint at vi kommer opp på hotellet, det er målet i hvertfall:p Kan tenke meg at det er godt å få de hjem igjen! er ikke det samme, men ser hvor mye jeg savner mine søstre når de nå er på ferie med faren! Er liksom vant til at de ringer og maser og alltid vil komme bort... Blir så fort stille når de er vekke. Har ikke jeg deg på msn forresten?=s hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå