Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Ikke for å kritisere deg....men lar du virkelig babyen din være igjen alene ute i vogn mens du er i butikken?? Ikke redd for at andre skal komme bort til han, småunger som er nysgjerrige og det som det måtte medføre, kidnapping m.v... - eller skrev du dette for å tulle???
skilpaddemamma Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 det er jo ikke alle som bor i en stor og stygg by... Setter også ungen i vogn utenfor enkelte butikker, hvis det kommer noen småunger hva så..unger som er aleine er såpass store at de ikke må klatre opp i vogna for å se.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 jupp... Han står ute når jeg handler.. bor i ei bittelita bygd så er ikke redd for sånnt... skal jeg mer enn bare handle et par ting så tar jeg med meg callingen... (er da heller ikke så naiv at jeg tror at bygda er 100% trygg alltid, men det er nå slik vi gjør det her da...) =)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 ja, ja...dere om det.....men her hvor jeg bor er det plass til vogn i butikk...........og så synes jeg det er utrolig naivt å la vogn med baby stå utenfor. Men, la oss avslutte denne debatten...
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Hadde dere gjort det samme om dere bodde i en by? Stor eller liten?
*Udon'tKnowMe* Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Plass til vogna her og da=) alt skal man nå bry seg med da..
*Udon'tKnowMe* Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Nei det hadde jeg nok ikke.. har vokst opp her,så føler meg trygg..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 HI her Ikke farlig å bry seg.....er vel derfor vi lever i et kaldt samfunn..ingen bryr seg om hverandre lenger....ikke ment som kritikk, men undring.
skilpaddemamma Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 jeg bor i en liten by, og når jeg skal inn på en butikk som man ser vogna på utsiden så er det vel ikke noe problem å la den stå der. vi sitter også på cafe med vogna på utsiden av vinduet. skal jeg inn på butikker jeg vet jeg bøir lenge så tar jeg vogna med. hadde nok ikke satt fra meg vogna utenfor en butikk på karl johan
*Udon'tKnowMe* Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Syns bare vi bryr oss om feil ting.. kunne vi ikke heller hengt oss opp i om de andre rundt oss hadde det bra? Istedet for små detaljer? men du har rett...det er et kaldt samfunn..
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Jeg bor i en halvstor by, tettsted utenfor Oslo...her gjør man det bare ikke - men det er mye folk også i området. Tar ingen sjanser og så er vogna kjekk når jeg skal handle mat ) Men har sittet på cafe med rett utenfor og jeg kan komme til på 1 sek skulle det være noe. Er ikke hysterisk av meg....men er bare redd for ting. Opplevde på Lillehammer, skulle inn i en trang liten butikk, vogna sto rett utenfor, å møte to småjenter som hang over vogna hvor hun ene hadde løftet opp overkroppen på lille gutt slik at han kunne se litt bedre...søtt sikkert, men han ville neppe kommet uskadet fra et vognvelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå