Gå til innhold

Vasker dere klærne til ungen for seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller blander dere det med deres klær når dere vasker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blander.. eller så hadde det blitt for mye unødvedig bruk av vaskemaskin og strøm

Skrevet

vasker etter farge og temp, ikke etter eier :-)

Skrevet

Blander

Skrevet

Jeg har ikke vært så flink der... Vasker Eva's tøy sammen med en del av mitt.. Vasker sambo sitt alene, for han har veldig mye treningstøy som stinker..

Skrevet

Blander. Er det noen som ikke gjør det?

Skrevet

blander alt her i huset også.

Skrevet

Jeg vasker det for seg selv,og hun er 17mnd.Ikke fordi jeg tror hun tar skade av at hennes vaskes med våres,men jeg er elendig på å legge sammen og på plass klær.Så da slipper jeg å lete igjennom mye klær for å finne hennes..

Skrevet

Det er det jeg har gjort også, men ei som sa i dag at jeg ikke kunne gjøre det..Men hun kunne ikke fortelle hvorfor da..!?!Tenkte derfor å høre hva andre gjorde..

Skrevet

hvorfor i hule kan man ikke vaske dt sammen? greit at man skal sortere fargene, og håndkler, menhallo.. de blir rene ekke det poenget? hmm

Skrevet

Blender som regel, men det hender seg at jeg sorterer og vasker hver for seg.. :)

Skrevet

Hvorfor skulle jeg vaske babyklærne for seg selv??

Skrevet

Skulle jeg gjøre det hadde jeg blitt gal, og ikke minst vanvittig mye vask.. nei har blandes det, vi har jo samme bakterier når vi er i familie og bor sammen.. så hysterisk kan man ikke bli..

Skrevet

litt begge dela. bruker skyllemiddel i klærne til ungene, men ikke til oss voksne. dessuten med tre unger blir det nok klær til å fylle vaskemaskinen..

Skrevet

Blir fort att hennes vaskes for seg.. men det er vel fordi hennes klær er lyse, hvite og rosa for det meste... Mens våre klær ofte er mørke..

Men er det samme farge har jeg ingen problemer med å blande det.. Men for tiden så sliter jeg sånn med bekkenet att jeg bare vasker klær når jeg må.. så da fylles det fort en maskin med bare hennes klær..

Skrevet

Hehe, hvorfor i all verden skulle jeg vaske de for seg selv?

Skrevet

Blir oftest at jeg vasker snuppa sine klær for seg. Stort sett bare lyse farger , i forhold til oss andre, og i tillegg har hun så mye klær at jeg ikke vasker de så ofte. Vasker de ikke før maskinen er full.

Bruker sensitiv på henne , men er ikke så nøye på oss andre.

Fungerer veldig greit her i huset.

Veslas dongery klær vaskes som regel med vårt forresten :o)

Skrevet

Husker vi hadde denne diskusjonen på dib for leeeenge siden.

Noen mente at man ikke burde blande baby-bakterier og voksen-bakterier.

Ler meg i hel. Det heter da virkelig VASKE-maskin, ikke skitten-maskin!??

Lurer på om noen har sånne små barne-isolat hjemme i husene sine, sånn at de ikke får på seg voksen-bakterier og andre ulumskheter....

Skrevet

Tuller du??!

da kan man jo ikke ta på ungene sine heller da!

etter å ha hatt unger i 9 år har jeg faktisk aldri hørt om det der...

er så innmari glad for at jeg har et avslappet forhold til det å ha barn..

takker gudene!

Skrevet

Vasker alt sammen! Hva er poenget med å skille det? hva kan skje liksom?

Skrevet

Her går alt i en haug ja ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...