Gå til innhold

Hva er vannpipe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva brukes dette til? Spør fordi en ungdom jeg kjenner har kjøpt det, og mener det blir brukt til å røyke bl.a hasj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det en sånn dings som man har saltvann oppi.. Til å skylle nesa..

Skrevet

Brukes ofte det å røyke hasj ja

Skrevet

vi har en som slett ikke brukes til hasj. men derimot til frukttobakk, det får man kjøpt her i byen også det :-)

Skrevet

Brukes ofte til å røyke hasj, men i feks marokko bruker de det til å røyke smakssatt tobakk..epletobakk, kirsebærtobakk etc.

Skrevet

Fantasiløs, du tenker nok på nesehorn :-)

Skrevet

Kan bruke opium også.

Skrevet

Hahahaha jaja, så feil kan man ta =)

Hihihi *kan jeg skylde på ammetåka på det her tro..*

Skrevet

Takk for svar.

Men ville dere blitt mer bekymret om denne ungdommen vanket i et miljø med mye narkotika? Jeg ville blitt veldig mistenksom om et av mine barn kom hjem med en slik.

Skrevet

Ja, da ville jeg blitt bekymra!

Skrevet

Ja, hadde blitt bekymra. Her til lands tror jeg vannpiper brukes mest til hasj...

Skrevet

Vannpiper brukes ikke mest til hasj....

Kjenner for øvrig mange som har vannpipe, og har prøvd det selv.... Småharry, men litt morsomt og.... Dessuten god tobakk;-D

Har tobakk med smaktilsetning.... Ikke hasj og sånt nei!

Skrevet

Nei, ikke med mindre ungdommen var eksepsjonelt dum og/eller ønsket å vise omgivelsene at h*n røkte pot. Hadde h*n hatt et ønske om å smugrøyke cannabis var nok en vannpipe det siste vedkommende hadde gått til investering av, sånn åpenlyst.

Skrevet

De jeg kjenner som har vannpipe, bruker kun epletobakk og den slags. Ikke noe skumle greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...