Gå til innhold

termin i morgen, og gledelig nyhet hos jordmor i dag! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart kommer vår nr 4! :) Var hos jordmor i dag for vanlig kontroll...tenkte hu nok ville si at jeg kom til å gå langt over termin, for jeg føler babyen ligger så høyt oppe....desuten har jeg ikke hatt kynnere, jeg knyter skoa selv uten problemer, og barberer leggene med gjevne mellomrom ;) Desuten føler jeg meg i toppform, og som om jeg kunne gått en mnd til slik som det her.....Men da jordmor tok en sjekk innvendig tok hun et godt tak rundt babyens hode! Den ligger heeeelt ved inngangen! Og jeg var så å si helt moden :) Bare litt stimulering av brystvorter fks, så kan resten skje over natta sa hun...

så i kveld har jeg sitti å stimulert til jeg har blitt sår, og kynnere har jeg fått og...kjenner det jobber ganske bra der nede :) Livet er hærlig jenter! jeg som hadde belaga meg på å gå 14 dgr over og greier! Nå sitter jeg å venter på at den ene vaska skal bli ferdig så jeg får satt på en til...Nå må mor ha alt ryddig strøkent før jeg fær av gårde...om et par dager eller noe ;)

så til alle dere ventende : Pluttselig skjer det-uansett hvor lite du kjenner! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det gjelder til meg oxo =) er klar for å hilse på nurket

Skrevet

Får håpe det går fort da, det er desverre slett ikke det blir slik som jordmor spår. Mange (som meg) har opplevd å gå mange dager etter tilsvarende beskjed som du har fått. De burde ikke være så skråsikker...

Skrevet

Åhhh...heldig du! Jeg fikk motasatt beskjed da jeg var på kontroll for to dager siden - dagen før termin. Jeg har hatt mensesmerter, kynnere, tak i ryggen og vondre nedpress i flere uker nå (kynnere siden uke 20) og har hatt veldig lav mage hele tiden - det kjennes ut som om hun bare skal falle ut når som helst...men da legen skulle skjekke om hodet var festet sa han at ikke bare var det ikke festet, men det lå altfor høyt oppe i bekkenet til at det kom til å skje noe snart:o((((( Har gitt opp jeg nå:o(

Skrevet

ja, det er kjedelig, når man tror selv det nærmer seg, også får man beskjed om at ting lar vente på seg :(

med nr to (samme jordmor) sa hun akurat det samme som denne gangen, at det trengtes å modnes littegrann til, og to dgr etterpå kom han..Også har jeg født to av jentene en uke før termin, og gutten min kom to dager etter termin...så jeg velger å tro den kommer snart jeg! Er jo nr 4, så jeg begynner jo å bli ganske bra kjent med kroppen min ;)

Og skulle jeg gå over er ikke det krise heller-har det som plommen i egget jeg....innlegget var mest for en oppmuntring til d som føler at det er så greit å gå høygravid at de tror det er leeenge til de føder ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...