Fiskestang Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Har ikke fått strømregning på evigheter, og når den først kom, var den på 210 kr??.. visste det var billig med strøm fortiden, men dette stemmer vel ikke??? tror jeg skal ta en tlf i morgen.. kjipt å bli innhentet med "rest" senere, hvis dette skulle vise seg å være en feil..hmm
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Spørs om du har akonto kanskje?
Fiskestang Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 hva er akonto? jeg har flytende strøm, da..ikke fastpris liksom..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Det er at du betaler på forskudd (om jeg ikke husker feil) Men nå er det vel nettleia som er dyr uansett..
Fiskestang Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 nei jeg betaler ikke på forskudd. og jeg har nettleien i egen regning. Betaler nettleie til BKK men får strøm av noen andre. Så dette er BARE strøm. men 210 kr? pleier jo ha 4 sifret hvertfall..
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Vi fikk strømreg i dag og den var på hele 325 kr... Hadde det bare vært så lite på vinteren også! Nettleia der i mot, er på 900..!!
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Strømmen koster jo nærmest "ingenting" for tiden, da! Hørte i en eller annen nyhetssending i går om strømpris helt ned i 2 øre pr kWh. Og det er jo minimalt! Hadde jo vært hyggelig dersom den prisen holdt seg til over jul engang....... Hypotetisk, tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå