Gå til innhold

strømprisen fortiden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått strømregning på evigheter, og når den først kom, var den på 210 kr??..

visste det var billig med strøm fortiden, men dette stemmer vel ikke??? tror jeg skal ta en tlf i morgen.. kjipt å bli innhentet med "rest" senere, hvis dette skulle vise seg å være en feil..hmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs om du har akonto kanskje?

Skrevet

hva er akonto?

 

jeg har flytende strøm, da..ikke fastpris liksom..

Skrevet

Det er at du betaler på forskudd (om jeg ikke husker feil)

 

Men nå er det vel nettleia som er dyr uansett..

Skrevet

nei jeg betaler ikke på forskudd.

 

og jeg har nettleien i egen regning. Betaler nettleie til BKK men får strøm av noen andre. Så dette er BARE strøm. men 210 kr? pleier jo ha 4 sifret hvertfall..

Skrevet

Vi fikk strømreg i dag og den var på hele 325 kr... Hadde det bare vært så lite på vinteren også! :)

Nettleia der i mot, er på 900..!!

Skrevet

Strømmen koster jo nærmest "ingenting" for tiden, da! Hørte i en eller annen nyhetssending i går om strømpris helt ned i 2 øre pr kWh. Og det er jo minimalt! Hadde jo vært hyggelig dersom den prisen holdt seg til over jul engang....... Hypotetisk, tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...