Gå til innhold

Har dere mange blider av gullet deres på vegger og hyller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har.....litt for mange akkurat nå *ler*. Vi har vært hos fotograf og tatt mange kjempeflotte bilder (litt spesielle). Har bl.a tre lerretbilder som henger ved siden av hverandre i stuen, nydelige :) I tillegg kjøpte vi to til, og har fått flere gratis forsørrelser fra fotobutikken vi bruker (bonus for å ha fremkalt mange bilder :)). Vi satt her nå og fant ut at vi har for mange bilder her i stua, må spre dem litt :-) Vil ikke at folk som kommer på besøk skal tro vi har tatt helt av heller....selv om jeg gjerne skulle hatt dem i stua alle sammen :-) Han er jo den fineste kunsten jeg kan tenke meg :-)

Andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har faktisk ingen... men har alvorlige planer om å ha masse bilder av ungene i trappoppgangen til loftet, og i gangen på loftet. Der er soverommene til begge jentene, et gjesterom og et lekerom - skikkelig koselig loft :) Tror det blir kjempefint å ha mange bilder av dem der.

Skrevet

Niks... Hehe..! Har et bilde av ungene som står på kjøkkenet, ellers ingenting i stua, synes ikke det skal være et så personlig rom :-) Men på soverommet vårt har vi masse bilder, og lillegutt har bilder av seg, lillesøster og familien vår på rommet sitt... Det holder i massevis :-)

Skrevet

Har to store på veggen,ett i dåpsramme,6-7 i smårammer på hyller og skap pluss seksjon, men stua er stor så det ser ikke mye ut.

ett par i gangene og over senga hennes har jeg klipt og limt litt om hverandre i ei ramme på a4.....ble jo litt...også elsker jeg å drive med albumene hennes:-)

Skrevet

jupp. 2 i vinduskarmen, 2 på veggen og 2 på hylla på stua. MASSE på gangen :-p

Skrevet

Jeg har sååå lyst på store fine bilder på veggene, men har rimelig ny leilighet og stort sett ingenting på veggene ennå.. Lite av personlig art iallefall.. Snur på kronene også, så det blir nok ikke noe kostbart med det første :/

Skrevet

Å jo, i stua skal det henge bilder av han men ikke så mange som vi har akkuarat nå :-) Tenker det holder med de tre lerretbildene for de er litt spesielle. De andre får komme seg opp på soverommene og tv stua :)

Skrevet

Jeg har vært flink til å lime inn bilder i fotoalbumet, og noen bilder har havnet i ramme. Har store planer om å dekorere hele trappeoppgangen til 2 etasje med familiebilder i gjennomført stil (noenlunde like rammer). Har tatt nærmere 4000 bilder, men foreløpig har bare 4-5 bilder havnet i ramme...

Skrevet

Har ingen bilder.

MEN har vært hos fotograf så nå blir det bilder av småen på stua. To lerretbilder og et lite inrammet familiebilde. (Det fikk holde, var jo sykt dyrt hos Fame *grøss*)

Ellers så har jeg plan om å fremkalle noen bilder jeg har tatt selv og ramme inn. Bare så vanskelig å velge hvilke jeg synest er finest;) Så dette prosjektet har tatt litt mer tid enn beregnet.

Skrevet

Har 2 fotograf bilder av stetussen på stua, 1 lite et av begge tussene tatt dagen etter fødselen, og et lite et at bare litj tussen på stua.

Så har jeg en svart/hvit bilde collage av litj tussen i gangen.

Hadde maaange av stetussen før, men vi fant ut at det ble for mye og har pakket bort en god del.

Synes fort det blir veeeldig mye, og vi skal jo ha flere barn og. Kan liksom ikke legge det løpet for de vi har og ikke følge opp for den som kanskje kommer en gang.

Men når vi kjøper hus så tror jeg faktisk ikke at det blir barnebilder på stua i det hele tatt. Da kunne jeg tenke meg å finne en annen fin plass til de.

Skrevet

vi kjøpte en ramme på e på ikea med plass til fem bilder. Deretter tok vi selv nærbilder av gutten (føttene, hendene ansiktet osv) som var så nær at du må se nøye på bildet for å se hva det er. Vi fremkalte dem i svart hvitt. Vi har dermed 10 bilder av han i stua, men som ser ut som bilder en får kjøpt på bohus o.l. Vi synes det var en knall idè. Da har vi bilder av han i stua, uten å føle at det "tar av"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...