semma Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Den kan brukes til formkake, muffinns, hvit med div bær eller med kakao og deilig sjokoladeglasur! Du finner den på www.detsoteliv.no under "allergikaken". (Man bruker Kefir og natron i stedet for egg og bakepulver). Supersaftig og god! Sommertips: Hvit med rabarbarabiter i! nam nam nam Deler gjerne med meg oppskriften her, bare spør så skriver jeg den inn i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå