Gå til innhold

Hva gleder vi oss til med høsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er høstmenneske, elsker den kalde skarpe lufta, og den ofte blå himmelen, mot alle de finem skarpe fargene i naturen. Deilig turtid :) Ikke for varmt og ikke for kaldt.

I tillegg gleder jeg meg til alle tv-seriene som begynner igjen, og som det er deilig å komme inn til, etter ei treningsøkt med hundene, og mørket kommer snikende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig med høst ja...men den skal komme etter en sommer!!!! Hvor blir den av? Vil ikke tenke på høsten enda, snufs..

Skrevet

Jeg er også høst menneske. Endelig blir det mørkt om kvelden, lukter nyyyyydelig ute og jeg begynner på skolen igjen. jiiiippiiiii!

Skrevet

ingen ting. liker ikke høsten:(

hørsten er en unødvendig årstid.. hihi.. liker alle andre årstider enn den.

(men liker vinter da, så den gleder jeg meg til. snø, kulde, nye klær, hytteturer, ut i bakken, peis, mørket( selv om man er i bedre humør når det er lyst da), masse telys inne...... julen ikke minst..... )

Skrevet

alt med høsten hehe:) elsker den

Skrevet

Jeg elsker høsten! Det er så vakkert ute og luften er så frisk og lukter godt:) Gleder meg til å gå ettermiddagsturer me jenta mi, være mye inne og bake, leie filmer og tenne stearinlys. Ligge å høre på ruskeværet ute, og trekke dyna got opp til haka...Elsker høsten:)

Skrevet

Jeg liker MYE bedre høsten enn sommeren. Liker å ha på meg jakke, hehe! Men er veldig enig i det du skriver om de flotte fargene i naturen, elsker å gå turer i skog og mark, virkelig nyte naturen.

Og så har jeg bursdag på høsten:-)

Skrevet

Tenne stearinlys!! Her i nord er det lyst hele natta...

Skrevet

Jakta på kjærleiken

Skrevet

Absolutt ingenting!!!Jeg hater høst og vinter og jeg skulle ikke vært her i landet i det hele tatt på den tiden:(

Iallefall når det ikke har vært noe sommer å snakke om,og vi har bare vært hjemme:(Så vi går fra kjipavær til enda verre vær...

Ja,mye syting,men jeg tror jeg er på vei inn i vinterdepresjonen allerede.Klarer ikke å glede meg over de solglimtene som er,men bare gruer meg til høsten og vinteren.Studerer på hvor mye tidligere det begynte skumre i dag i forhold til i går..

Skrevet

Å tenne starinlys.Det er ekstra koselig med lys når det er litt mørkt ute.

Skrevet

Elsker høsten. Gleder meg til å surre skjerf rundt halsen og gå ut i klart høstvær. Kjenne den skape luften. Gå turer etter jobb i tusmørke og så komme hjem, fyre i peisen, tenne lys og lage kakao. Gleder meg til turer ved sjøen, se havet når det virkelig er vilt og levende. Rødvin en sen kveld (usj, hvitvin er virkelig ikke SÅ godt).

Min absolutte favoritt tid!

Skrevet

Jeg skulle til å si stearinlys og tv titting med god samvittighet, men denne sommeren har det jo bare vært drit været, så det blir ikke akuratt det samme i år.....

Men ja, jeg gleder med til turmulighetene på fjellet, så får vi bare håpe at været klarner her på østlandet.

Skrevet

alle de fine fargene og deilige lufta :)

elsker høsten :)

Skrevet

Samme som deg Squaw, høsten er den flotteste årstiden med alle fargene og friske vinden. Når man ser naturen gjør seg klar for en ny vinter.

Deilig å sitte inne med en kakao, og lese en god bok mens høstvinden uler ute.

Skrevet

Jeg er faktisk litt glad i høsten jeg også - når luften blir klar og crisp...fine høstfarger:o)

Og at alle tv-seriene begynner på an igjen, ja - det er kos:o) Sitte inne å se på tv om kveldene mens det regner ute.....koselig:o)

Håper likevel det blir en fin høst så jeg kommer meg mye ut med babyen:o)))

Skrevet

Liker høsten,men vi har ikke hatt sommer enda.

Da kan man tenne te lys om kvelden og begynne med litt fyring i peisen,for kos,gå turer,sitte og se hotell cæsar og andre tv programmer som starter opp igen etter sommeren.

Høsten er en nydelig årstid,men liker ikke vinteren,den er så laaaaaaaaaaaaang og kjedelig.

Skrevet

Elsker høsten!! Lukta, lufta, høstsola, fargene, jula nærmer seg, så koselig å sitte inne når det er mørkt på kvelden. +++

Skrevet

Alle fargene! Så er det så koselig når det blir tidlig mørkt, for da kan jeg tenne stearinlys... (er ikke like kos når det er lyst ute)

Skrevet

kjøpe nye ullgenser :D kose meg med kaffe\kakao, bok og lys, jeg blir alltid kreativ på høsten, så jeg gleder meg til å tegne,male,skrive skape.. et eller annet :)) høsten er best =)

Skrevet

Gleder meg til å få eldstesnuppa på skolen igjen, slik at hun får komme inn i sine faste rutiner. Blir litt skiplet i sommerferien.. Merker også at hun blir mer og mer rastløs jo lenger hun går hjemme og har fri.

Og så gleder jeg meg til å komme skikkelig igang med treningen igjen. Sklir også litt ut når det er ferie...

Skrevet

Deilig at vi har årstider synes jeg..alt har sin sjarme.. :-) Gleder meg til å handle frisk frukt og grønt på torget. Fårikålsessongen, turer i klar høstluft osv osv... Hadde det vært sommer hele året så hadde man blitt litt lei. Men akkurat nå synes jeg sommeren kan få være her en stund til..det har vært litt "høstlig" siste tida...og det håper jeg det blir en pause i til høsten SKAL komme i september/oktober en gang :-)

Skrevet

Til høsten har jeg bursdag! Hehe..

Men altså.. kan vi ikke ta sommeren først da! Litt tidlig å tenke på høsten nå, vi har ikke hatt sommerferie enda! Drar neste fredag da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...