Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Er det sånn base, at man tar av selve stolen, og en del står igjen i bilen liksom? eller må man ta ut hele greia? Hvor lenge kan babyen bruke den før man må bytte ut (ca alder)?
mammmamia ** Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg ville IKKE kjøpt dette setet... Det har vært mye tull med det, monteringer som funker dårlig, adaptere som ikke passer, setet er BLYTUNGT og trangt, det krever lang beltelengde og er rett og slett utrolig tungvint..! Det finnes heller ikke base til det - enda, men har lest et sted at det skulle komme i løpet av 2007, men også at det har vært så mye tull med setene at basene blir forsinket pga mange klager/reklamasjoner på setene... Så ikke vet jeg :-) Ville heller sett på Maxi Cosi Cabrio eller Britax/Römer Babysafe Plus, knallgode seter!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 ikke bAase på vårt sete desverre.. setet er tungt å bære, men står sødig i bilen-... er forsåvidt fornøyd,men litt tungvint er det:=) veldig sikre seter da.. derfor kjøpte vo det. Dessuten kan det legges ned når du tar det ut av bilen... kjkte hvis babyen sover:=)
mamman til M&M Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 vi og har dette setet.....er tungt å bære ja...men utrolig sikkert og stødig fordi det er tungt....tar liksom ikke setet ut og inn av bilen så da passet dette til meg...kjørte faktisk fredrikstad-ålesund i sommer...kjørte om natten og snuppa sov hele veien...hun er 5 mnd gammel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå