Gå til innhold

forklar sterke kynnere!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva mener dere egentlig med sterke kynnere? er dette kynnere som gjør vondt eller varer lenge og er "harde"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert litt individuelt.. jeg kaller mine sterke hvis de er skikkelige harde og lange.. men så har jeg ikke hatt vonde kynnere no særlig enda da

andre er kanskje av en annen oppfatning

Skrevet

Hva leggr du i ordet harde da?? Klarer du ikke stå oppreist eller er de mildere enn det?

Skrevet

mine?

Jeg klarer å stå oppreist..

Jeg vet ikke om jeg sier rett da.. Jeg hadde milde til å begynne med - som jeg såvidt kjente også har de blitt sterkere etterhvert.. men ikke vonde vonde.. må puste litt ekstra av og til, men trur ikke det ligner rier enda gitt

Skrevet

Oki, man trenger vel ikke ringe hvos de ikke er regelmssige for da ligner det jo rier som du sier og vondere er de også. Det er vanskelig å vite når an skal ringe og når man ikke skal. Kan jo være modning også da, hvis det i tillegg er litt menslignende smerter. Jeg har vært inne for sjekk pga kynnere i uke 26 også var jeg der pga lekking av forstervann i uke 32 og ingen av delene var det noe galt med, så synes det er vanskelig å ringe bare for å høre og bli sjekket igjen, når sist gang var for litt over en uke siden. sukk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...