Gå til innhold

Irriterer meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så og si alltid noen som må rakke ned på folk som er her inne som ikke er over 20?

Jeg har opplevd flere ganger at mine innlegg ikke blir tatt seriøst fordi jeg ikke har fylt 20 enda

Flere som har akkuratt samme problem som meg som får nok av medlidenhet på sine problemer, mens enkelte som ikke har rundet det magiske tallet får som svar at de skal vokse opp eller annet.

Jeg sier ikke det gjelder alle her inne på BIM men nevner det fordi de få som gjør det irriterer meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor akkurat 20? Sier folk at det er derfor de rakker ned på deg, - fordi du ikke har fylt 20 enda?

Skrevet

Helt enig. Alder skulle ikke vært en grunn til å ikke bli hørt på!

Skrevet

Hvorfor bringe dette temaet på banen... IGJEN!!!!!

Hallo! Kom på noe nytt! Dette er da vel ferdig diskutert for leeeeenge siden. Du kommer sikkert bare til å få slengt sure kommentarer her likevel

Skrevet

Nei ikke så mange har sagt at du er voksen når du er 20, men det ene svaret jeg fikk da jeg akkuratt hadde fylt 19 var at jeg var en liten drittunge som ikke engang hadde fylt 20...så jeg henger meg nok litt for mye opp i den enda, for den plaga meg selv om jeg faktisk synes at det sier mer om henne enn meg(når hun faktisk ikke hadde noe annet dritt å slenge enn alderen min)

Skrevet

jeg er faktisk her inne for første gang jeg så hadde ingen anelse om at dette var diskutert før. Men dette er jo en side hvor man skal kunne ta opp de temaene som irriterer og plager, så da hører jo denne ganske godt hjemme her på kranglesiden.

Jeg er ikke her for å slenge sure kommentarer, ønsker å diskutere det, hvis ikke hadde jeg jo ikke starta innlegget, men om du vil dømme mitt innlegg for å være et surt et så må du jo bare det.

Skrevet

Det at du henger deg opp i den ene kommentaren fra vedkommende som mente at du var en drittunge kan jo være litt uheldig hvis du ønsker å bli betraktet som en voksen person.

Skrevet

Henger meg opp i og henger meg opp i, jeg tar ikke den kommentaren hennes som noe særlig støtende i og med at jeg v

rken hadde provosert noe frem i innlegget, men det at jeg ikke var eldre enn 19 var visst nok provoserende nok.

Grunnen til at denne kommentaren minnes meg er fordi jeg vet at det er ganske mange her inne som ikke er over 20 men som har like mye voksent å si som alle andre, og kan komme med like saklige innlegg som alle andre. Er klar over at det ikke virker voksent for deg å henge seg opp i en slik kommentar, men vil bemerke at det ikke var for min egen del denne kommentaren nevnes i dette innlegget.

Skrevet

Hvis du er inne her for første gang, hvordan vet du at det rakkes ned på de under 20??

Skrevet

det er første gangen hun er på kranglesiden, men har opplevd å bli rakket ned på på andre sider her på BIM, pga alderen sin

Skrevet

Men..? Skriver du i hvert innlegg at du er under 20 da eller? Jeg skjønner ikke jeg.. for jeg aner ikke hvor gamle folk er om ikke de gnir det inn.. legger knapt nok merke til det om de har fødselsåret i nicket sitt.

Men (en gang til) - det er jo trist hvis du føler det sånn da. Jeg er sikker på at ting jeg lurte på da jeg var 19 pg 20 var like fornuftig å lure på som det jeg lurer på i dag.. bare at jeg kanskje vet litt mer i dag

Nei - ikke tenkt på sure kommentarer du får men heller på de positive du får

:)

Skrevet

Kan grunnen være at du skriver barnslig og ikke bruker sunn fornuft?

Bare et spm, ikke ment som kritikk!

Hva har innleggene dine handlet om da?

Skrevet

grunnen til at denne personen visste alderen min er fordi jeg fikk gratulasjoner her inne, samme uka tror jeg så det var ikke så vanskelig å vite at jeg akkuratt hadde fylt 19.

Jeg vil ikke si at jeg skriver så umodne innlegg, men det kommer jo an på hver enkelts oppfattning da.

Det innlegget som ble kritisert var et svar. Innlegget var et ærlig spørsmål så kom noen inn dit og begynte å kritisere HI for skrivefeil osv: Jeg svarte HI og den som kritiserte og sa at så lenge man forstår hva som står i innlegget trenger man jo ikke å rakke ned på noen for det.

denne personen tålte nok ikke å få høre kritikk tilbake, jeg var ikke den eneste som fikk høre noe tilbake

Skrevet

Aha....da er det bare å heve seg over det! Sånne folk som skal henge seg opp i bagateller kan finne seg trær ;-)

Skrevet

må si meg enig, men synes det er trist at alderen skal være et punkt folk vurderer en etter. Sier selvsagt ikke alle!

Skrevet

Hadde du ikke vært under 20 ,

hadde det vært noe annet.

Noen skal alltid slenge dritt om folk ,

samme hva det måtte være.

Det er bare til å drite i dem =)

Skrevet

Jeg forstår tankegangen din, og må si meg enig, jeg hadde nok ike reagert på samme måte hvis jeg ikke hadde opplevd å bli undervurdert selv ut fra alder. Uansett så er det synd at det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...