smågodt prinsessa Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 søskenbarnet mitt har fått en liten jente.. og hun blir jo da tremenningen til babyen min. Hun er sååå nydelig. Holdt henne i dag. Har aldri holdt en nyfødt før.. ble ganske så babysyk nå ja.. hehe:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Er det ikke herlig... Holdt selv en dag gammel gutt i dag...Var bare sååå bitteliten...Det var venninna mi som hadde født=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå