*ønsker nr 2* Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 minsten min er straks tre mnd, men leker er ikke av no særlig interesser ennå.. han griper ting, men leiter ikke, og har ikke funnet henda sine.. regner med at dette er heeelt normalt, og på motsatt side så er han veldig aktiv, snurrer rundt, åler fremover, og er i det hele tatt veldig intressert i hva som skjer rundt han, og veldig intressert i å komme seg opp og frem.. det ahr han vært lenge, veldig intressert i ting rundt seg, og veldig nysgjerrig... men når begynte deres barn å intressere seg for leker, før de til munnen for å smake ol, og når fant de hendene sine? nysgjerrig
*ønsker nr 2* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. juli 2007 ja, og en ting til.. han kan ligge alt i fra 10 minutter til et par timer på gulvet å sprelle, le og se på " ingenting" og bare kose seg, mens han prøver å snu og komme seg opp liksom.. så han er veldig aktiv sånn sett
Heidi med to gutter + spire Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Tror babyer utvikler seg veldig forskjellig! Min lille på tre mnd, er veldig opptatt av hendene sine,putter alt i munnen, og tar etter leker i vippestol og vogn! De henger da rett forran han! Liker veldig godt å stå på fanget, og vill sitte mye, ikke ligge! Er veldig sterk i nakken! Men han er ikke noe glad i å gjøre mye av det som din sønn gjør! Og klarer ikke å dra seg fram som din gjør! Men tror nok alt er normalt! De utvikkler seg ulikt;)
*ønsker nr 2* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2007 jepp, som sagt tipper jeg nok detta er helt normalt, men er bare nysgjerrige på andre, erfaringer ol.. han putter hvertfall henda sine i munnen, men det har han gjort sida han var nyfødt hehe...
Helene <3 Sarah Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Du beskriver nesten nøyaktig lille Sarah Mari.. Hun blir 3mnd den 7.august! Når hun har leker innen rekkevidde av hendene så griper hun av og til i de, men det går mest sport i å nistirre og kjefte litt på de. Spesielt en gul fugl på lekestativet Hun smaker en del på hendene sine (og alt annet hun får borti munnen tilfeldig), men har ikke heeelt oppdaget de ennå. Hun vil helst sitte høyt og se på alt som skjer rundt seg, eller sprelle på gulvet. Da prøver hun å snu seg hele tiden, og har klart å snu seg fra mage til rygg noen ganger. Alt dette med griping, smaking og myyye sleving (lager bobler med munnen) har kommet nå siste 2 ukene omtrent. Hun lager stadig nye lyder når hun prate og hyler/ler av fryd når jeg "tuter" nesen hennes. Det hele er bare utrolig spennende !
Heidi med to gutter + spire Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 det har Lucas også! På 3d ultralyden, lå han med henna i munnen.....! Så han startet tidlig... hehe
Helene <3 Sarah Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Hehe, vesla her hadde også tommelen i munnen på UL bilde
*ønsker nr 2* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2007 ja. lyder kommer det masse av på denna krabate her og, innimellom lurer jeg på hva han driver med når han ligger der å skriker... hehe.. tester stemmen har jeg funnet ut, skriker og skratt ler hvis jeg holder en leke han kan gripe inntil hånden, så gjør han det, men det er ikke det som er mest interresant får å si det sånn men kjefte gjør han hvis han sitter i vippestolen, kjefter ofte på tussi hhe... eneste han putter i munnen er bamsen sin, hvis han har mistet smokken... hehe... når han ligger på magen, så pler han seg fremover, og kjemper for å holde hode oppe lenger enn han klarer(som forsåvidt er veldig lenge til å bare være tre mnd, ), og tipper nå og a over til magen.. han har rullet et par ganger fra rygg til mage, men ofte s stopper hendene hans den rullinga, men han blir så glad når han endelig får det til
Helene <3 Sarah Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Fått skryt over hvor sterk hun er her og, men nå vet ikke jeg helt hva som er normalt eller ikke.. Tar iallefall imot alt skryt uten forbehold Hun åler seg ikke noe særlig når hun ligger på magen, men så er hun ikke så veldig tålmodig på magen heller. Hun skubber seg derimot mye bakover når hun ligger på rygg.. Vi måtte utvide stokke sleepi sengen for noen uker siden, for ellers våknet hun bare av at hun dyttet seg opp i sprinklene (med beskytter såklart).. Voldsomt som hun styrer døgnet rundt! Jeg har hatt litt "mammanoia" siste dagene siden vi snart skal på 3mnd kontroll.."Hva om hun er skikkelig sent utviklet?" osv.. Kjekt å høre at det ikke er så veldig store forskjeller
*ønsker nr 2* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. juli 2007 ja, var vel egentlig detta jeg tenkte på og, men det ernok helt normalt at de tar forskjellige ting i forskjellige tempo.. kanskje vi bare har turbo barn hehe.. . skal på kontroll i morra vi, blir spennende..(gutten er forresten tre mnd på lørdag) hehe... din er fdt 7 mai da? på termin dagen min det
Helene <3 Sarah Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Hun er født på termindagen din da ja! Artig hadde termin den 14 selv. Skal på kontroll den 8, så det blir en ganske nøyaktig kontroll her også.. Da er det vel bare vaksinene jeg har å gruble på fremover iallefall..
*ønsker nr 2* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. juli 2007 gruble du på vaksine? gjorde jeg å.. på prevenar... men har bestet meg for å ikke ta den... føler meg ikke trgg på den nye nei... men de "gamle" skal han ha, selovm jeg gruer meg som bare det til han skal stikkes
Helene <3 Sarah Skrevet 26. juli 2007 #13 Skrevet 26. juli 2007 Har egentlig bare bestemt meg for å snakke med HS om de på kontrollen og så evt utsette de til jeg får bestemt meg.. Anti-vaksine-folk skremmer meg fra sans og samling.. Samtidig så går det bra med de fleste, og man får kreft av gulrot og snøploger, så...
*ønsker nr 2* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 26. juli 2007 ja, jeg syns ikke no om de som skremmer selv, og er helt mot vaksine uten å vite hva de prater om egentlig.. valget er jo ditt, men er mye skremselspropaganda her... dete r et... som jeg sa, jeg skal droppe rpevenar jeg, for de andre føler jeg meg mye ttryggere på... men ikke den... det er for mye usikkerhet rundt den synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå