Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?? please!! samme som på 1. trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

er veldig bekymret.. den siste halvannen uken har jeg ikke kjent noen murring i magen i det hele tatt. Og nå på tirsdag kveld begynte det å murre litt, akkurat som menssmerter.. har hatt det før så tenker det er vel livmoren som strekker på seg og sånt.. hadde også litt av disse smertene i går.. Men i dag tar det helt av! har verket i magen så og si i hele dag! har vondt enda! I tillegg har jeg hatt noe brunt utflod i dag, med en anelse rødt i. har vært på kveldsvakt i dag, og skal også på jobb i morgen tidlig kl 7... Er så bekymret! vet ikke hva jeg skal gjøre... Noen som har opplevd lignende? er det helt normalt? eller kan en abort være rett rundt hjørne? uff, er så redd! bør jeg tilkalle legevakten i kveld, er så bekymret for om jeg bør gå på jobb i morgen....

Håper noen kan svare meg!

er foresten 10+4 i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli hjemme fra jobben og ring legen i morgen. Jeg hadde det sånn et par ganger 1 tri og fikk beskjed om å ta det med ro...

Skrevet

Bli hjemme fra jobb imorgen hvis dette fortsetter i natt. Slapp av litt og se hvordan det utvikler seg. Fortsetter det å blø bør du få en ultralyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...