Gå til innhold

hva er du glad for i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

1:min elskede datter som er solen min:)

2:mannen min som endelig er ferdig å lektre taket

3:hunden min gikk kjempebra på trening

4:gode venner

5:snopet ved siden av dataen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at gutten min sovnet av seg selv 21:45! jippi. Over 1t før tia. Og han har vært, som vanlig, blid og fornøyd i HELE dag:)::):):):):):) snart 3 mnd.

 

små barn . store gleder!

Skrevet

Jeg er glad for at min kjære kommer hjem i morgen :)

At datteren min er verdens skjønneste :)

Og at vi har rester etter middagen på ovnen hehe..

Skrevet

1: for at jeg har verdens beste forlovede

2: for at jeg har verdens herligste lille solstråle av en sønn

3: fordi jeg har foreldre og bror som jeg er utrolig gla i

4: for at jeg har en svigerfamilie som jeg har blitt kjempegla i

5: for at jeg har ei venninne som er verdens beste

6: for at vi har tak over hodet og mat i huset

Skrevet

1. At Cornelia la seg uten protest til vettu tid i dag :D

2. At mannen begynner ferien sin kl.03:00 i natt :)

3. At om 1 uke er vi i Paris på bryllupsreise:)

4. At sola har vist seg igjen :):):)

Skrevet

Sånn utenom alt det andre selvfølgelige som sønnen min osv, så er jeg i dag veldig glad for at jeg endelig har fått opp gardiner i nyhuset vårt! Herlig! Endelig et "ferdig" hjem :)

Skrevet

akkurat nå er jeg kjempeglad for at den sonefrie dvd-spilleren virker,sånn at jeg fikk en pause!

Elias surrer og går ;o)

 

ved siden av alt det andre ei mor er glad for hver dag.

Skrevet

Sånn utenom det jeg er glad for hver dag (mann, barn og familie :) er jeg glad for:

 

At jeg fikk mensen idag (jadajada, sikkert too much information, men har hatt veldig vondt den siste tiden, så godt at den endelig kom så jeg får bli ferdig med det!)

Skrevet

Akkurat nå er jeg mest glad for at jeg har kommet så langt med maleprosjektet mitt! Det gjør mye for stua vår at vinduskarmene ikke er svarte lenger. Nå er de nemlig hvite! :-)

Skrevet

-Er utrolig glad i mine to verdens skjønneste barn.

-Glad for å være hjemme igjen.

-Glad i kjæresten min.

-Glad for at bestevennina mi skal gifte seg.

_

Skrevet

Ahh, dette er en sånn dag at det hadde vært så mye enklere å svare på hva man IKKE er glad for, men skal gjøre et forsøk...

 

1. At jenta mi har vært så veldig snill og klok i dag, hun er fantastisk:)

2. At moren min har hjulpet oss med å flytte

3. At samboeren har sovna på sofaen, så slipper jeg å snakke med ham nå...

 

Ja ja, stemninga står ikke i taket her, vi står midt i flytting...

Skrevet

Er så gla for at jeg har datteren min som jeg elsker over alt på jord! Er også glad for at jeg fikk barbert beina, kuret håret og pleiet føttene mine. Er glad for at jeg har holdt meg unna drittmat. Og er glad for at det ikke er så lenge til i morgen tidlig...for da våkner jeg alltid opp med ei søvndrukket og skjønn lita jente som gir meg en stooor kos:)

Skrevet

At kontantstøtta stod på kontoen idag...

Rimelig tom konto ja!

 

Og for eldstemann, som har fått det for seg at han skal være med i mgp.jr, og dikter og skriver "sang" og er SÅÅÅ optimistisk;-P

Skrevet

Jeg er glad for den store vannblemma jeg har i handa mi,, den viser hvor flink jeg har vært å gjort hagearbeid i dag. blir glad når jeg gjør nyttige, fornuftige ting

Jeg har penger på konto

Snille barn

Drømmemannen

Meldt sol i neste uke

Å min snille søster som skal passe ungene en langhelg så jeg og gubben kan dra på svaldbardcruise....

å at vi alle er friske...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...