Heidi med to gutter + spire Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Sambo kaster snart p- pillene mine, pga min elendige humør! Er blitt skikkelig irritabel etter at jeg begynte på de! Har prøvd p plaster: falt av hele tiden, p- stav: hadde mensen konstant de tre mnd jeg hadde den, p- piller:div bivirkninger(mye psykiske), P-ring: soppinfeksjon! Noen som har forslag på hva jeg kan prøve med lite hormoner i....???
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Har samme problem som deg, har tenkt å prøve kobberspiral, som er helt uten hormoner...
Heidi med to gutter + spire Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Den er det! Hmmm kanskje det er noe for meg også da! Er bare så redd for at jeg skal ha ,mensen konstant igjen!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Ja, men det tror jeg skjer mer hvis man bruker hormonspiral. Er nå verd et forsøk iallefall :-)
Mammasin Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har hatt kobberspiral i to mnd ca nå. Blødde mye frem og tilbake i litt over en mnd.. Tenkte at dette går jo ikke..men..Nå er alt fryd og gammen. Håper det fortsetter sånn. Og ingen hormonelle utslag:-)
Heidi med to gutter + spire Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2007 Helt enig! Skal ringe legen i morgen og få bestilt en sånn:)
Heidi med to gutter + spire Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2007 Man kan bruke tampong? Så bra at den fungerer greit nå da;)
Mammasin Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Nei, desverre kan du ikke bruke tampong de første mnd. Jeg bruker det til vanlig og syntes det var pyton, men etter alle blødningen etter fødselen ble jeg jo litt vant til bindene. Men jeg skal spørre legen på mandag om når jeg kan begynne med det igjen. Det var pga infeksjonsfare den første tiden, at man skulle la være å bruke det.
Heidi med to gutter + spire Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2007 ikke det nei! Ja ja, ett pr mnd skal jeg vel klare å bruke binn! Er som du sier, man ble vant til det etter fødsel;)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Mammasin: Hadde du fått tilbake mensen før du fikk satt inn spiral?
Heidi med to gutter + spire Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 26. juli 2007 det var den jeg fikk soppinfeksjon av......
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #14 Skrevet 26. juli 2007 Ok. Bare lurte fordi jeg ikke har fått det, og lurer på om jeg kommer til å blø etter spiralen er satt inn...
Mammasin Skrevet 26. juli 2007 #16 Skrevet 26. juli 2007 Ja, du blør nok en del. Det er sikkert litt forskjellig det også. Men legen sa at man måtte regne med å blø en stund...jeg glemte å spørre hva en stund betydde.:-) Hos meg var det blødninger frem til neste mens. Den mensen var litt sterkere enn jeg har vært vant til tidligere.(De anbefaler visst ikke å sette inn kobberspiral om man til vanlig har sterke mensblødninger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå