Gå til innhold

Prevansjon????

Heidi med to gutter + spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo kaster snart p- pillene mine, pga min elendige humør! Er blitt skikkelig irritabel etter at jeg begynte på de! Har prøvd p plaster: falt av hele tiden, p- stav: hadde mensen konstant de tre mnd jeg hadde den, p- piller:div bivirkninger(mye psykiske), P-ring: soppinfeksjon!

Noen som har forslag på hva jeg kan prøve med lite hormoner i....???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem som deg, har tenkt å prøve kobberspiral, som er helt uten hormoner...

Skrevet

Den er det! Hmmm kanskje det er noe for meg også da! Er bare så redd for at jeg skal ha ,mensen konstant igjen!

Skrevet

Ja, men det tror jeg skjer mer hvis man bruker hormonspiral. Er nå verd et forsøk iallefall :-)

Skrevet

Jeg har hatt kobberspiral i to mnd ca nå. Blødde mye frem og tilbake i litt over en mnd.. Tenkte at dette går jo ikke..men..Nå er alt fryd og gammen. Håper det fortsetter sånn. Og ingen hormonelle utslag:-)

Skrevet

Helt enig! Skal ringe legen i morgen og få bestilt en sånn:)

Skrevet

Man kan bruke tampong? Så bra at den fungerer greit nå da;)

Skrevet

Nei, desverre kan du ikke bruke tampong de første mnd. Jeg bruker det til vanlig og syntes det var pyton, men etter alle blødningen etter fødselen ble jeg jo litt vant til bindene. Men jeg skal spørre legen på mandag om når jeg kan begynne med det igjen. Det var pga infeksjonsfare den første tiden, at man skulle la være å bruke det.

Skrevet

ikke det nei! Ja ja, ett pr mnd skal jeg vel klare å bruke binn! Er som du sier, man ble vant til det etter fødsel;)

Skrevet

Mammasin:

Hadde du fått tilbake mensen før du fikk satt inn spiral?

Skrevet

Ja, fikk første mens 7 uker etter fødselen.

Skrevet

det var den jeg fikk soppinfeksjon av......

Skrevet

Ok. Bare lurte fordi jeg ikke har fått det, og lurer på om jeg kommer til å blø etter spiralen er satt inn...

Skrevet

Ja, du blør nok en del. Det er sikkert litt forskjellig det også. Men legen sa at man måtte regne med å blø en stund...jeg glemte å spørre hva en stund betydde.:-) Hos meg var det blødninger frem til neste mens. Den mensen var litt sterkere enn jeg har vært vant til tidligere.(De anbefaler visst ikke å sette inn kobberspiral om man til vanlig har sterke mensblødninger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...