Gå til innhold

til dere som har gifta dere eller som planlegger

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye ligger kostnadene deres på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har satt av 120 000 i tilfelle, men ser ut som om det blir litt billigere

Skrevet

vi har satt av ca 120 000, da har vi satt av rikelig

Skrevet

vi har satt av ca 100 000 etter hussalg.. men har ikke peiling hva det koster alt i alt enda..

Skrevet

Vi har 100 000 å disponere, men mener vi fint skal kunne klare å få det under 50 000 ved å tenke kreatvit og lurt:-)

Skrevet

Rundt 60 000 kr.

Stikkord: brukt kjole, 3 retters middag til 50 gjester, 20 kaffegjester i tillegg, fri bar, forsamlingshus, uten bryllupsreise.

Skrevet

10 + 10 + 5 + 5 + 5 + 35 + 10 = 80.000,-

shit det er mye penger, også kommer det litt i tillegg, så det blir sikkert 90.000 før vi er ferdige.

oiiiiiiii nå fikk jeg vondt i magen....

men 35 er allerede betalt, det er jo fint. :-)

Skrevet

Har satt av 1000kr pr.pers... som sikkert blir noe rundt 45000kr...

Skrevet

Vi kommer nok til å sette av mer enn vi trenger, men 100 000 hørtes veldig mye ut synes jeg. Men alt etter hvor mange man inviterer. Vi blir toppen 27 stk, så vi kommer til å spare 30 000, vi skal ha brukte klær og har venninner som vil servere og lage maten(ei som er utdannet kokk).

Tror vi kan spare inn litt bare der.

Har også hørt man kan spare penger bare ved å ikke si at bryllupskaken er en bryllupskake...Leste det på internett;)

Skrevet

Vi tenker å bruke ca 200 000, men vi skal ha ca hundre gjester.

Blir et stort brullyp så det er mye å planlegge... men det er jo så kjekt :)

Skrevet

det er mye penger det, men som sagt så er det ca 100gjester og det setter jo prisen litt høyere:)

Dere får nok nydelige bryllup alle sammen:)

Skrevet

vi har brukt selv 45 000kr,svigerfar har kjøpt all drikke,pappa har kjøpt maten og mamma kjøpte kjolen min til 5500kr......så det ble litt penger...

Skrevet

Rundt 30 000 kr regner jeg med.

Skrevet

Vårt kom på ca. 90 000,-

Alt inkl. av utstyr, ringer og foto, men ikke bryllupsreise. Hadde det hjemme i hagen i telt, 75 gjester, 3 retters middag med vin, fri bar, live musikk. Og det var verdt hver en krone!

Skrevet

hørtes herlig ut:)

Skrevet

Som det ser ut nå vil det komme på rundt 70000,- 60 til middag og 100 til kaffi, med fri bar. Vi skal ikke til fotograf og heller ikke bryllupsreise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...