Gå til innhold

November: Hvor mange ganger i løpet av dagen sover deres søte små nå?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta mi sover to ganger for dagen. Første luren er fra ca. klokka 10, og varer fra 1-1 1/2 time. Andre luren starter ca. klokka 14, og varer ca. 1-1 1/2 time. Så hun sover aldri senere enn til kl. 16. Hun legger seg for natta ca. kl. 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi har stortsett første dupen mellom 10 og 11 og sover da fra 1 til 1 1/2 time. Så har hun en rundt 15-1530. Våkner mellom 16 og 1630. Ikke lengre enn 1630. Hun er i seng mellom 1930 og 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første duppen er rundt 9.30 og varer alt fra 30 minutter til 1,5 time. Så sover han igjen i 13-14 tida. Varierer varigheten da også. Sover han en stund, er det nok. Men blir det bare en halvtime må han ha en liten powenap rundt 16. Men da bare 15-30 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sover 2 ganger, varierer når.. men prøver slik at hun ikke sover etter 17.. er stort sett i seng 20.30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legges kl 19 (sovner som regel innen 30 min), sover hele natta til 7.30.. sover alt fra 1-2.5 time kl 11.30... så ikke noe mer før han legger seg for kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger seg ca 19.30, og står opp ca 8. Sover en gang om dagen, fra 12-13 alt etter når vi sto opp og dagens program ;O) Sover så til 15-16 vanligvis. Men nå om dagen (og for noen uker siden da forrige tenna kom) så sover hun ingenting!!! og urolig hele natta. Jeg går snart fra sans og samling, for er mer enn sutrete og skrikete som det er om hun ikke skal være overtrøtt i tillegg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullguten blir lagt i syv tiden og sover en 12 timer.

 

Så sover han to små lurer i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger, fra ca 11 til 13 og ca 15 til 17, men det er ofte at lurene blir 1,5 time lang og ikke 2. Han legger seg for natta ca 19, og sover til rundt 8 om morran, bare avbrutt av nattflaske i 23-tiden. uten den våkner han midt på natta og det orker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her soves det bare en gang om dagen. hun sovner som regel mellom 11 og 13,-og sover i alt fra 30 min til 2 t. Hun legger seg i 20-21 tiden på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...