ljuba Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Etter et par dager med rier som aldri tok seg opp, ble det bestemt at jeg skulle settes i gang ved at de tok vannet mitt. Da vannet var gått, skjøt det hele fart og etter fire timer hadde jeg veslejenta i armene:) Hadde en utrolig flott fødsel! Fikk samme jordmor som har satt modningsakupunktur på meg i fire uker nå (flaks at hun var på vakt akkurat da). Godt å ha henne som kjente meg litt der. Fikk bare akupunktur under fødselen og det gikk fint:) Selvfølgelig vondt som pokker, men formen min nå etterpå er kjempegod! Lå i badekaret mesteparten av fødselen og jenta vår ble født under vann:) Pappaen fikk lov til å ta henne i mot og løfte henne ut av vannet og opp på brystet mitt:) Fantastisk opplevelse! Nå er vi vel hjemme og koser oss:) Ønsker dere alle lykke til! Gled dere masse masse! Takk for oss her på BiM:)
Bolla Pinnsvin Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Gratulerer! Høres ut som en flott fødselsopplevelse!
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Gratulerer med lille prinsessen! Høres ut som en flott fødsel, jeg drømmer selv om å føde i vann. Ønsker dere lykke til videre! Kos dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå