Mona2 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Har 10 dager til termin og hodet er ikke festet (2.gangs), men ligger i følge jordmor nok så langt nede. Rompe kjenner jeg på høyre side over navnlen, mens jeg kjenner spark på venstre side langt under navlen.... Tyder dette på at han ligger i fosterstilling? Kan ikke huske at det var sånn jeg kjente sparkene forrige gang....Får liksom ikke bevegelsene helt til å stemme med åssen jeg ser for meg at babyen ligger.... Håper noen kan fortelle meg hvor dere kjenner flest bevegelser:)
Bolla Pinnsvin Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Dette høres jo akkurat ut som meg!Har vært gravid to ganger før og da kjente jeg babyen heelt annerledes.Mye spark og press oppover mot slutten. Men denne gangen har jeg ikke kjent noe som helst oppover! Har 1 uke igjen til termin,så jeg kjenner jo godt hvordan h*n ligger nå.Rompa ut til høyre,hodet langt ned i bekkenet og de små føttene sparker ut i siden til venstre. Skjønner heller liksom ikke helt hvordan babyen ligger,men det må jo vørt omtrent som en "ball"? sånn har den liggi i flere uker. har kun kjent føttene ut til siden jeg.Tidligere var det nedover.Merkelige greier.. Men så lenge hodet ligger der det skal så er jeg fornøyd jeg;-)
Mona2 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Godt det ikke bare er meg da:) Skal til jordmor imorgen, så kanskje hun kan si noe:) Gleder meg til å hilse på denne aktive skapningen nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå