Gå til innhold

OK! Troll vs Reima:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør jeg velge til Cornelia som fyller 2 i mars? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foretrekker absolutt reima

Skrevet

Hva mener du med at du vasker den i flere omganger?

Tenker du på den modellen som har seperat for?

Skrevet

jeg har troll og er veldig fornøyd. har troll m avtagbart ullfor inni. 3dresser i ett. veldig praktisk. kan brukes høst, vinter og vår. lett dress, vanntett, vindtett. kan kjøpes litt større enn som trengs, fordi den har så god passform. vår datter har hatt dressen i 2år, og tror jammen den passer i høst også.

Skrevet

Troll til større barn, Reima til mindre barn.

Skrevet

Ser for meg at Troll dressen blir tung jeg?! Er det tilfelle? Hun har parkdress i tillegg da, er det nødvendig med høst/vårdress da?

Skrevet

absolutt ikke tung!!! den er veldig lett, og barnet har meget god bevegelighet i den. min datter har brukt troll siden hun var 9mnder, og det har aldri vært noe problem. hverken i sølevær eller kulde. alltid vært god og varm og helt tørr.

Skrevet

Har aldri prøvd troll, men jeg har reima til snuppa og er så innmari fornøyd så tror ikke jeg kommer til å prøve ut noe annet :)

Skrevet

Takk for svar:)

Skrevet

Vi har begge deler. Min erfaring er at dette er to helt forskjellige dresser, så man må bare prøve og se hva man liker best. Jeg liker Troll-dressen kjempegodt uten foret, da er den suveren. Men med foret syns jeg den var vanskelig å få på og ble litt klumpete. Derfor kjøpte vi Reima vinterdress i fjor. Den var veldig god å ha da det var kaldt, men på varmere dager (som det faktisk er flest av) så bruker vi Troll.

Men alt i alt syns jeg at man får mest for pengene ved å kjøpe Troll, tre i én, som en over her sa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...