Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er bruksanvisningen min på nedlastning av filmer...

Ang nedlastning fra nett så er dette veldig enkelt!

skal prøve å forklare...

det beste er å bruke noe som heter torrents.

da må du ha et program til å laste ned i.

dette finner du på f.eks www.bitcomet.com (tror jeg, hvis ikke er det bare å gå på google og søke på bitcomet)

last ned programmet (gratis) og lagre det på maskinen (du får veiledning).

deretter går du inn på www.torrentz.com eller andre torrent-sider som www.btmon.com

Går her utifra sånn det funker på torrentz.com:

Søk på den serien eller filmen du vil laste ned. Da får du opp en lang liste over forskjellige filer du kan laste ned. De som er øverst på listen er som regel best. se på størrelsen på filen, en film pleier å være ca 700 MB. Helt til høyre på linjene er det en farge - grønn, gul eller rød. dette viser kvaliteten. last ned en som er grønn.

Når du har funnet den du vil ha, trykker du på den. Da får du opp en liste over forskjellige sider du kan laste ned den filen fra. trykk på en av dem (hvis btmon.com står der så trykk på den). da kommer du inn på en ny side. trykk da på download file. du får opp en firkant på dataen der det står "Last ned i program" og da skal programmet bitcomet stå i den firkanten. trykk OK. BitComet åpnes da, og filen lastes ned!

PS: gå inn på programmet bitcomet og sjekk om filen lastes ned. av og til må du godkjenne der før den begynner å laste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:)
Skrevet

tror jeg fikser det! tusen takk! stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...