Gjest Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Lykke til jenter ***************************** GRAVID: ***************************** ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;)
pgpia_ Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;)
Charla Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....)
Sistemann i magen <3 Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) Lille Hemmelighet
2 søte små gutter Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) Lille Hemmelighet Hei og hopp
3-prinser Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) Lille Hemmelighet Hei og hopp har prinser-håper på prinsesse..............venter i spenning
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) Lille Hemmelighet Hei og hopp har prinser-håper på prinsesse..............venter i spenning Elisabeth'77 IKM 3. august.. Begynte å blø 29.07..
Bebis120408+150511 Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) Lille Hemmelighet Hei og hopp har prinser-håper på prinsesse..............venter i spenning Elisabeth'77 IKM 3. august.. Begynte å blø 29.07.. Bebis08?-4pp etter SA
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** Elisabeth'77 IKM 3. august.. Fikk mensen 29.07.. ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) Lille Hemmelighet Hei og hopp har prinser-håper på prinsesse..............venter i spenning Bebis08?-4pp etter SA
Kongenpåhavet Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** Elisabeth'77 IKM 3. august.. Fikk mensen 29.07.. ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) Lille Hemmelighet Hei og hopp har prinser-håper på prinsesse..............venter i spenning Bebis08?-4pp etter SA Elisabeth'77, 8 pp jegvilhababy 9 pp
Panda'n Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** Elisabeth'77 IKM 3. august.. Fikk mensen 29.07.. ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) Lille Hemmelighet Hei og hopp har prinser-håper på prinsesse..............venter i spenning Bebis08?-4pp etter SA Panda'n
Kongenpåhavet Skrevet 29. juli 2007 #13 Skrevet 29. juli 2007 Hm...jeg datt visst ut av lista....hiver meg på igjen;-) ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** Elisabeth'77 IKM 3. august.. Fikk mensen 29.07.. ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) Lille Hemmelighet Hei og hopp har prinser-håper på prinsesse..............venter i spenning Bebis08?-4pp etter SA Panda'n jegvilhababy
Dotten Skrevet 30. juli 2007 #14 Skrevet 30. juli 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** Elisabeth'77 IKM 3. august.. Fikk mensen 29.07.. ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) Lille Hemmelighet Hei og hopp har prinser-håper på prinsesse..............venter i spenning Bebis08?-4pp etter SA Panda'n jegvilhababy Dotten
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #16 Skrevet 30. juli 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** Elisabeth'77 IKM 3. august.. Fikk mensen 29.07.. ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) Lille Hemmelighet Hei og hopp har prinser-håper på prinsesse..............venter i spenning Bebis08?-4pp etter SA Panda'n jegvilhababy Dotten jente(5)-snart mamma igjen?
Nordlyspar♥ Skrevet 31. juli 2007 #17 Skrevet 31. juli 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** Elisabeth'77 IKM 3. august.. Fikk mensen 29.07.. ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) Lille Hemmelighet Hei og hopp har prinser-håper på prinsesse..............venter i spenning Bebis08?-4pp etter SA Panda'n jegvilhababy Dotten jente(5)-snart mamma igjen? NordlysparØnskerSpire(7pp) IKM 4.aug
2 søte små gutter Skrevet 31. juli 2007 #19 Skrevet 31. juli 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** Elisabeth'77 IKM 3. august.. Fikk mensen 29.07.. Hei og hopp ...Mensen kom 1 dag på overtid - deppa nå... ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) Lille Hemmelighet har prinser-håper på prinsesse..............venter i spenning Bebis08?-4pp etter SA Panda'n jegvilhababy Dotten jente(5)-snart mamma igjen? NordlysparØnskerSpire(7pp) IKM 4.aug
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 31. juli 2007 #20 Skrevet 31. juli 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** Elisabeth'77 IKM 3. august.. Fikk mensen 29.07.. Hei og hopp ...Mensen kom 1 dag på overtid - deppa nå... ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) Lille Hemmelighet har prinser-håper på prinsesse..............venter i spenning Bebis08?-4pp etter SA Panda'n jegvilhababy Dotten jente(5)-snart mamma igjen? NordlysparØnskerSpire(7pp) IKM 4.aug carmen (2pp)IKM 4 aug.
Charla Skrevet 31. juli 2007 #21 Skrevet 31. juli 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** Elisabeth'77 IKM 3. august.. Fikk mensen 29.07.. Hei og hopp ...Mensen kom 1 dag på overtid - deppa nå... Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) samme her, 1 dg på OT..... ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Lille Hemmelighet har prinser-håper på prinsesse..............venter i spenning Bebis08?-4pp etter SA Panda'n jegvilhababy Dotten jente(5)-snart mamma igjen? NordlysparØnskerSpire(7pp) IKM 4.aug carmen (2pp)IKM 4 aug.
Kongenpåhavet Skrevet 1. august 2007 #22 Skrevet 1. august 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** Elisabeth'77 IKM 3. august.. Fikk mensen 29.07.. Hei og hopp ...Mensen kom 1 dag på overtid - deppa nå... Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) samme her, 1 dg på OT..... jegvilhababy...fikk mensen idag. Er såååå lei av den der mensen!!!! Går nå over i 10 pp... ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Lille Hemmelighet har prinser-håper på prinsesse..............venter i spenning Bebis08?-4pp etter SA Panda'n Dotten jente(5)-snart mamma igjen? NordlysparØnskerSpire(7pp) IKM 4.aug carmen (2pp)IKM 4 aug.
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 1. august 2007 #23 Skrevet 1. august 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** Elisabeth'77 IKM 3. august.. Fikk mensen 29.07.. Hei og hopp ...Mensen kom 1 dag på overtid - deppa nå... Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) samme her, 1 dg på OT..... jegvilhababy...fikk mensen idag. Er såååå lei av den der mensen!!!! Går nå over i 10 pp... ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Lille Hemmelighet har prinser-håper på prinsesse..............venter i spenning Bebis08?-4pp etter SA Panda'n Dotten jente(5)-snart mamma igjen? NordlysparØnskerSpire(7pp) IKM 4.aug carmen (2pp)IKM 4 aug. jegvilhababy
3-prinser Skrevet 1. august 2007 #24 Skrevet 1. august 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** Elisabeth'77 IKM 3. august.. Fikk mensen 29.07.. Hei og hopp ...Mensen kom 1 dag på overtid - deppa nå... Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) samme her, 1 dg på OT..... jegvilhababy...fikk mensen idag. Er såååå lei av den der mensen!!!! Går nå over i 10 pp... Har prinser-håper på prinsesse - der var hu igjen, 3 dager før tida :-( ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Lille Hemmelighet har prinser-håper på prinsesse..............venter i spenning Bebis08?-4pp etter SA Panda'n Dotten jente(5)-snart mamma igjen? NordlysparØnskerSpire(7pp) IKM 4.aug carmen (2pp)IKM 4 aug. jegvilhababy
Panda'n Skrevet 2. august 2007 #25 Skrevet 2. august 2007 ***************************** GRAVID: ***************************** pgpia_ fikk positiv 6 daga før ikm:D:D Panda'n (svak strek 3 dager før IKM) ***** *********************** IKKE GRAVID: ***************************** Elisabeth'77 IKM 3. august.. Fikk mensen 29.07.. Hei og hopp ...Mensen kom 1 dag på overtid - deppa nå... Charla (3 år med prøving. 1. mnd med pergo....) samme her, 1 dg på OT..... jegvilhababy...fikk mensen idag. Er såååå lei av den der mensen!!!! Går nå over i 10 pp... Har prinser-håper på prinsesse - der var hu igjen, 3 dager før tida :-( ****************************** VENTER PÅ IKM: ****************************** elissa_bett (tanta kan bare holde seg laaangt unna meg;) Lille Hemmelighet har prinser-håper på prinsesse..............venter i spenning Bebis08?-4pp etter SA Panda'n Dotten jente(5)-snart mamma igjen? NordlysparØnskerSpire(7pp) IKM 4.aug carmen (2pp)IKM 4 aug. jegvilhababy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå