Skilpadden Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Datteren min skal døpes om to uker, og vi har ikke planlagt noe enda. Sendte invitasjonene for en uke siden, og har lokale, men ellers er vi ganske blanke... Hva må jeg tenke på??
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 har akkurat samme problemet som deg. bare det at vi skal ha dåp på lørdagen. har ikke kjøpt noe eller laget noe. huff... i tilleg til det så er gutten min veldig syk. så dette kan bli hyggelig.
A4 Husmor.... Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Mat/ kaker Servietter Blomster Lys Duker Pakkebord Kamera Klær til å ta på mini hvis dåpskjolen blir upraktisk Bordkort
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 mat drikke lys servietter sanger? gavebord gave tale? blomster? sløyfer til dåpskjolen hm, var det noe mer også kanskje......jeg er ikke så god til å huske sånne ting:)
olebrum78 Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Duker Lys Bordpynt Servietter Kaker Mat Hugs ta masse bilder med alle besteforeldre, fadder osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå