Lille trille satt på hylle Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Har hatt stabil syklus de siste 4 år, men nå er den begynt å tulle med meg.... Fikk mens 14.juni, og hadde den en uke som vanlig.. Har hatt 28 dagers syklus i det siste.forrige mnd var det 30, og denne mnd har tr tydelivis funnet det for godt å ikke komme.... Er det flere som går og venter på den hersens tanta??
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 JAAAAAAAA!!! Jeg går og venter... som vanlig. Hadde forventet ikm rundt 21.juli. Hatt masse mensmurringer og magesmerter, men den har fortsatt ikke kommet. Så da er det vel bare å vente da... Eller ta en ny test etterhvert Hehe
Lille trille satt på hylle Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Hehe.Tok en test for to uker siden, men den var negativ. Har ikke hatt menssmerter,men vært kvalm og hatt ømme bryster... Har det stort sett hver mnd før tr kommer... Tenkte å ikke ta flere tester enda, men det klarer jeg nok ikke. Er like innbilsk hver mnd=)
julyen Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 jaa!! jeg har gitt opp å få både tr og baby nå. skjer ingenting og er 1 og en halv uke over tr tid... grrr...
Miss Misantrop Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Er du sikker på når du hadde eggløsning og i så tilfelle hvilken dato var det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå