Gå til innhold

p-sprøyten og gravid!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei.. jeg har no en gutt på 2 1/2 år og vi lurer no på o m vi skal prøve på andremann. jeg tok siste p sprøyte i juni.. har hørt det kan ta så lang tid før du kan bli gravid igjen. har hatt en opphold fra p sprøyten tidligere og fikk mensen tilbake nesten med en gang.. noen som er blitt gravid relativt kjapt etter å ha sluttet med denne??? Tusen takk for alle svar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei jeg kjenner har gått på p-sprøyte. Hun og samboeren prøvde i 5 år, så begynte forholdet å skrante, og når de gikk fra hverandre fant hun ut at hun var gravid...Litt på siden kanskje, men det kan ta tid. Ei jeg kjenner ble gravid etter to års prøving

Skrevet

får virkelig ikke håpe det tar så lang tid.. vi får krysse fingrene og håpe på det beste=)))

Skrevet

Jeg vurderte å ta p-sprøyte, men fikk beskjed om at det kunne ta opp til 2 år å bli gravid.

Skrevet

Fikk mensen igjen etter en måned eller to etter slutt. Ble gravid etter nærmere ett års prøving. Så belag deg på at det går et år eller to, så kan dere jo heller bli gledelig overrasket om det skjer fort :o) Lykke til1

Skrevet

Fikk igjen mensen forsholdsvis raskt, tok 13 mnd å blir gravid :o

Skrevet

Jeg blei gravid MED p-sprøyta :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...