Gå til innhold

Dere som har hatt både nokia og ericsson...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er best? Lettest meny og enkelt å skrive meldinger.. Har hatt nokia lenge nå så det ligger i fingrene, men har tenkt å kjøpe ny nå, og står mellom de to..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NOKIA!!! du må ikke finne på å bytte,blir helt spedalsk jo,he,he.

Skrevet

Angrer aaldri på at jeg gikk over til SE :D

 

 

Skrevet

Aldri mer Nokia eller andre merker for min del, er SE fan :-)

Skrevet

Hvorfor er SE så bra da? Innbiller meg at ingen er så enkle som nokia. Prøvde en samsung er og den var hvertfall kronglete å skrive meldinger med..

Skrevet

Ericson, helt klart.

Skrevet

Jeg kommer ALDRI til å kjøpe meg nokia igjen, største drittmerke på markedet. Hver gang jeg har hatt nokia telefon har det vært noe galt med den (3 ganger) den siste jeg hadde holdt 3 mnd før en ble ødelagt... SE har jeg hatt 2 ganger og har ingenting å klage på..

Skrevet

Har hatt begge. Den siste en SE som ikke tålte en runde i snuppas munn, hehe. Fikk ha den i kanskje 2 uker. I dag fikk jeg min nye NOKIA 6300 :) Godt å ha tilbake Nokiaen... var egentlig ikke helt fornøyd med SE selv om den fungerte greit og alt sånt...

Skrevet

Jeg var trofast nokia fan i mange år, men ble etterhvert lei av batterikapasiteten. Gikk over til SE, å kommer nok aldri å gå over til nokia igjen. Syns menyen og ordboka til SE er mye bedre, og batteriet varer veldig mye lengre. MEN, jeg vil anbefale deg å kjøpe en SE uten joystick. Det har de nemlig hatt mye tull med.

Skrevet

SE

Hadde Nokia i mange år, men etter å ha kjøpt SE tlf, skal jeg aldri ha en Nokia igjen

Skrevet

Sony Ericsson syntes jeg er best

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...