Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er du her? må spørre om noe.. julie her forresten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er her vettu :) Koselig å bli "ropt" på!

Skrevet

:) åssen går det med dere??? her er alt bra bra, blir vaksine i morgen, bare et stikk, vurdert masse for og i mot, men bestemt meg for å droppe prevenar... men gruer meg hater nåler.. :P hehe

men jo.. til det jeg sku spørre om.. mener på du er sykepleir da har du vel kanskje greie på sårstell? hadde en gallestensoperasjon i agust 05, kikhull... nå, to år etter er navlen min begynt å verke.. . aldri likt å rote inni der, men den har vært veldig stygg siden operasjonen, så jeg fikk renste forsiktig så jeg fikk vekk jeg trudde var skorpe her for en stund siden.. men det viste seg at navlen verker, fant det ut i dag.. inge ubehageligheter, bare litt rødt å irritert, men ikke vondt.. så kjøpte klorhexidin og plaster, burde det holde??

Skrevet

Vi har det fint, han er så kul om dagen. Smiler og koser seg, og har begynt å interessere seg litt mer for leker og slikt. Vi er nok heldige begge to - fått slike gromgutter! Hva er prevenar?

Jeg er sykepleier ja. Kanskje du ble opr der jeg jobber da? På Hamar?

Har navlen din vært stygg hele tiden, eller er det "nytt" nå? Har ikke hørt om at det verker der så lenge etterpå. Men det høres ikke alvorlig ut egentlig, så lenge det ikke er verre en litt rødt og irritert. Helt sikkert noe som gror av seg selv.

Holder lenge å rense det en gang daglig. Verker det mye? For hvis det ikke er mye, så tror jeg det beste er å la det være uten plaster. Om det blir en skorpe der, så vil jo huden gro under - så ikke pirk bort den om det blir det. Om det verker mye og over lengre tid, så tror jeg at jeg ville latt en lege se på det.

Skrevet

prevener er den nye pneumokokk vaksnen som ble innført i fjor :) hehe

neh, ble oprerert på ahus. . forbanna møkksykehus.. hehe :P

vet ikke om det har verket hele tiden, men navlen min har vært stygg hele tiden.. kommer noe verk, fra helt inni der, som gjør at hele navlen blir stygg... trur ikke det er så veldig alvorlig selv, siden det bare verker litt og er litt irritert uten å være vondt.. det verker nok til at navlen er stygg etter en dag liksom... skjønner det liksom ikke, var jo veldig påpasselig med stell etter operasjonen.. men men.. det går seg vel til :) ligner på verket jeg hadde i ene piercingen min(i øyenbrynet, aldri hat no sånt i navlen)

ja, vi har vært heldige.. chrisian er en solstråle han, dagen lang.. legger seg sånn i halv ni tiden om kvelden, så står vi opp ved 11 tiden(kremt, blitt tolv de to siste dagene, jeg kan ikke noe for at guttungen liker å dra seg om morgenen :P:P)

hehe

Skrevet

Ah.. Har ikke satt meg helt inn i det der jeg. Vi skal på 3mnd-kontroll og vaksine 22. august, men har ikke fått noe info om at vi kan velge bort noen vaksiner... Jaja, går seg vel til. Akkurat sprøytestikk er jeg vant til, hehe.. :)

Vi og sover lenge, den blir ofte 10-11 her også.. Men vi skal nyte det med god samvittighet syns jeg - den tiden kommer tidsnok da dagen deres starter kl 6 eller no sånt. :)

Det er helt sikkert ikke noe farlig, men skjønner jo at det er litt irriterende med verk i navlen hele tiden. Men prøv å unngå plaster, tror jeg, da vil det holde seg vått inni der, og det er heller ikke bra.

Skrevet

ja, det er jo sant... får prøve på det ):)

nei, man kan velge bort de man ikke vil ha, eller rett å slett skite i hele programmet.. siden det er frivillig, .. men jeg vil jo at han skal få de andre, bare ikke rpevenar.. føler meg ikke trygg på den... men det er nå så...

ja, enig med deg.. må nyte at de har vett på å kose seg i sengen om morgenen :PP er vel ikke for lenge til de ikke gjør det tenker jg :P skal dere ha dåp eller?? skal ha neste helg vi.. uff..

Skrevet

Ja, han skal døpes 12. august. Prøver å ikke stresse for fælt med det, er bare de nærmeste som er bedt - men litt blir det nå likevel. Han skal bruke dåpskjolen som jeg brukte da, så i dag har jeg brodert på navnet hans på den ;) Litt koselig med tradisjoner.

Men må si jeg gruer meg litt til selve dagen, gutten har hatt en tendens til å bli stressa og overtrøtt når det har vært mange folk og mye som skjer på en gang, så jeg tror jeg skal prøve å skjerme han litt.. Håper det blir koselig da :)

Nå må jeg kvelde, få litt søvn før puppen må fram igjen! Natta..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...