Gå til innhold

oen som kan anbefale noen gode filmer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mars og venus =O) den e kul =O)

wild Hogs - den er drit bra .. den er hvert og se ,.. =O)

Skrevet

Evan Almighty var faktisk bra:)

Skrevet

Hvor laster dere ned filmer?

Skrevet

:)

love from me to you

Skrevet

Ang nedlastning fra nett så er dette veldig enkelt!

skal prøve å forklare...

det beste er å bruke noe som heter torrents.

da må du ha et program til å laste ned i.

dette finner du på f.eks www.bitcomet.com (tror jeg, hvis ikke er det bare å gå på google og søke på bitcomet)

last ned programmet (gratis) og lagre det på maskinen (du får veiledning).

deretter går du inn på www.torrentz.com eller andre torrent-sider som www.btmon.com

Går her utifra sånn det funker på torrentz.com:

Søk på den serien eller filmen du vil laste ned. Da får du opp en lang liste over forskjellige filer du kan laste ned. De som er øverst på listen er som regel best. se på størrelsen på filen, en film pleier å være ca 700 MB. Helt til høyre på linjene er det en farge - grønn, gul eller rød. dette viser kvaliteten. last ned en som er grønn.

Når du har funnet den du vil ha, trykker du på den. Da får du opp en liste over forskjellige sider du kan laste ned den filen fra. trykk på en av dem (hvis btmon.com står der så trykk på den). da kommer du inn på en ny side. trykk da på download file. du får opp en firkant på dataen der det står "Last ned i program" og da skal programmet bitcomet stå i den firkanten. trykk OK. BitComet åpnes da, og filen lastes ned!

PS: gå inn på programmet bitcomet og sjekk om filen lastes ned. av og til må du godkjenne der før den begynner å laste.

Skrevet

mye koster det da?

Stekte grønne tomater er en spesiell og bra film - litt gammel men...

ellers er jo Citizen Kane kåret til verdens beste film eller no.. men jeg har ikke sett den da

Gamle klassikere får man vel ikke nok av: Cassablanca f.ex

Skrevet

er det lovlig også eller...? er litt kyllig ser du

Skrevet

Æh... lovligheten er vel sånn hipp som happ. men det er ikke akkurat sånn at de kommer og burer deg inne heller da, du får vel ikke straff for å laste ned filmer, de som får straff er de som sitter og knekker kodene og legger ut alle filmene på internett. OBSOBS jeg oppfordrer IKKE til kriminalitet altsÅ!

Skrevet

hehe bare sånn at det er sagt. ellers blir vel JEG bura inne... =P

Skrevet

assa stekte grønne tomater... fried green tomatoes. Den måååå du se.. det er en uforklarelig film.. den er vakker tvers igjennom. Og de to siste med leonardo de caprio... jeg har aldri vært noe fan av han, men det var super action og virkelig noe å kose seg med... samt han er jo blitt ganske så kjekk... rasla litt i eggstokka må jeg si:-))))

Skrevet

Ja, Stekte Grønnen Tomater er nydelig!

Hva med Lidenskapens Pris, Bad Girls (med blant annet Drew Barrymore), Mitt Store Fete Greske Bryllup, Løvenes Konge, Jakten På Lykke (den nye med Will Smith), Nynne, Jerry McGuire, Oceans 11/12/13 eller The BreakUp?

Skrevet

Departed, Dejavou, Blood Diamond, Lucky number Slevin! Mars og venus... Veldig bra filmer!!

Skrevet

Gridigan gang (tror jeg det var) veldig bra:)

kommer ikke på flere for øyeblikket..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...